wtorek, 12 marca 2013

♥ IMAGINE ♥ Niall

Czułaś się kiedyś uwięziona w własnym ciele, niby Twoje własne ciało a i tak nie czułaś się w nim swobodnie. Dusza uwięziona w chorym i bezużytecznym ciele. Piękno uwięziona głęboko wewnątrz. Nie, nie jestem brzydka. Bo gdy słyszy się takie sra ta ta a o pięknie wewnątrzy albo bajeczki typu "nie ocenia się książki po okładce" to kojarzy się to z osobami które mówił to aby podnieśc sobie własną samo ocenę. Ja tego nie potrzebuje. Po co to komuś z długimi szczupłymi nogami, zgrabnym tyłkiem i kształtnym piersiami. Nie wspominając o długich podkręconych brązowych włosach i zielonych  oczach. Z wyglądu mam co najważniejsze....niby. Lecz prawda jest inna, po co komuś uroda skoro nie może jej wykorzystać. Nie mogę iść na dyskotekę i potańczyć, nie mogę iść do baru i się upić, nie mogę iść na plażę i chwalić się ciałem, dlaczego ??? Bo jestem chora. Nie chcę się w to zagłębiać bo nie taki jej sens, lecz chodzi o to aby życz pełnią życia póki możemy. Moje życie nie zawszę tak wyglądało. Kiedyś mogłam pić do białego rana, szaleć ile chciałam i spać codziennie z innym.Ale nie robiła tego. Wiem byłam żałosna. Głupia kujonka która zamiast imprezować uczyła się do matury i co mi z tego przyszło. MaturĘ zdałam lecz nie mogę iść na studia. Bo po co skoro w każdej chwili mogę umrzeć. NIE WAŻNE
Niall'a poznałam gdy byłam zdrowa w najżałośniejszym miejscu na całym świecie..nie musicie nawet próbować zgadnąć. UWAGA- w bibliotece. LoL ale taka była prawda. Nasza znajomość po kilku miesiącach przeszłą na wyższy poziom. Wszystko było jak w bajcę do momentu gdy nie  dowiedzieliśmy się o chorobie. Niall następnego dnia oświadczył mi się próbując pokazać mi jak bardzo mu na mnie zależy i że choroba nas nie rozdzieli. A teraz jeden dzień z mojego życia.

5;00
[Niall]-  wstawaj, musisz wziąć proszki 
[Ja]- już  / po czym podnoszę się do stolika z lekami i biorę 3 tabletki i wracam do dalszego snu.

7;30
[N]- ejejejejeje...wstajemy, śniadanie gotowe
[J]- dziękuje, jesteś kochany
[N]- wiem / najczęściej na śniadanie są gofry, jajecznica lub tosty, po zjedzeniu następna dawka proszków plus dożylne leki. Następnie poranne czynności takie jak mycie, ubranie i makijaż. Gdy skończę Niall najczęściej wychodzi a ja zostaje sama i wchodzę na tt lun fb i czytam jaką to jestem zakurwiałą dziwką i pierdoloną wyzyskiwaczką ponieważ ktoś taki jak ja nie zasłużył na kogoś tak wspaniałego jak Niall Horan z One Direction. Kiedyś płakałam,lecz trening czyni mistrza i już nie boli mnie o tak bardzo jak kiedyś.

12;00
Jadę do szpitala na ......... krwi. To znaczy zawozi mnie moja wspaniała przyjaciółka ponieważ ja sama nie mogę prowadzić samochodu, gdyż w trakcie jazy mogę stracić przytomność. spędzam tak koło 2,5 godziny z czego 2 godziny jestem podłączona do maszyny. teraz już nie jest to takie straszne, przez pierwszą godzinę siedzi że mną przyjaciółką a potem czytam książkę lub słucham muzyki. Pod koniec drugiej godziny najczęściej usypiam.
[N]- kochanie...pora wracać do domu
[J]- dziękuje
[N]- za co ?
[J]- że jesteś, że mogę na ciebie ZAWSZĘ liczyć, że mnie kochasz 
[N]- robię to wszystko dla Ciebie z czystego egoizmu 
[J]- jak to ?
[N]- uzależniłem się od Ciebie jak od narkotyku, jesteś lekiem na całe zło. Gdyby m Cię nie miał to bym oszalał, kocham Cię na zabój i nie mogę bez Ciebie żyć.
[J]- głupek  / po różnych śmiesznych a czasami żałosnych rozmowach wracamy do domu gdzie oboje odpoczywamy 

15;00
[N[- głody jestem...chyba
[J]- to chyba czy na pewno ?
[N]- na pewno
[J]- to co chcesz dzisiaj ?
[N]- pizze 
[J]- okey / ja zabieram się do gotowania a Niall u siebie w pokoju coś kombinuję. Gdy wszystko jest gotowe. Wspólnie jemy po czym ja następne biorę garść tabletek i zapadam w sen wieczorny a Niall spotyka się z chłopakami.

19;00
Zaraz po tym jak się przebudzę muszę wyjść na spacer przewietrzyć się gdyż tak należy przy mojej chorobie. I nawet w takim momencie nie mogę być sama, bo jak zasłabnę to mogę uderzy ć głową o kamień i umrzeć. LoL . Więc zawszę ktoś ze mną wychodź i wtedy najczęściej spotykam fanów 1D którzy mnie nienawidzą. Po 20 minutach wraca, do domu.i robię kolację 

22;00
Teraz to już szybie mycie, leki i spaciulki, ale za nim zasnę zastanawiam się nad całym dniem i nad sensem życia. Myślę też co bym mogła zmienić I zasypiam dopiero wtedy gdy Niall położy się obok mnie 


Więc jeżeli uważacie że macie ciężkie życie bo mama czy tata nie chce Ci kupić nowego iphone, albo bo pani od matmy dała Ci 6- zamiast 6 to pomyśl że inni mają gorzej. Może moja historia Cię przekona że nawet osoba która potencjalnie powinna mieć dobrze może nie być szczęśliwa.

Czasami zastanawiam się czy nie powinnam odejść. Wszystkim było by chyba lepiej, muszę się nad tym bardziej zastanowić.







-------------------------------------------------------------------------------------------
Mimo że chyba nie zależy Wam abym prowadziła bloga napisałam ten imagin, bo miałam wenę. Było mi cholernie przykro, więc uznałam że zamiast przeklinać pokłady złości przerodzę w imagin. Mogli byście zostawić komentarz, nawet jeżeli uważacie jest to co napisałam jest do dupy t napiszcie to, przynajmniej będę wiedzieć co myślicie. 

3 komentarze:

  1. Fajneeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee *.* Zapraszam na mojego bloga o Nelly i One Direction . Jesli ci sie spodoba licze ze go zaobserwujesz i zostawisz komentarz .http://i-know-than-he-is-the-only-one.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. [SPAM]
    Z góry przepraszam za spam :)
    Wejdziesz?
    http://forever-in-my-dreams.blogspot.com/
    Bardzo zależy mi na twojej opini ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. **Spam**Z góry przepraszam**Jeśli nie lubisz takich wiadomości, usuń komentarz :)**

    Claire Evans, zwykła nastolatka kochająca śpiewać, ciesząca się każdą chwilą w życiu. Pewnego dnia wszystko zostaje jej odebrane. Przyjaciele, chłopak...Przeprowadzając się w nowe miejsce, Claire myśli ,że już nigdy nie zazna szczęścia...Czy aby na pewno ma rację? Jej życie wywróci się do góry nogami, gdy pojawi się w nim najsławniejszy boysband na świecie. Czy jeden z chłopaków namiesza jej w głowie? Będą przyjaciółmi...A może kimś więcej? Tego dowiecie się czytając moje opowiadanie.

    Serdecznie zapraszam na bloga : http://you-will-always-be-my-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń