niedziela, 21 października 2012

♥ IMAGINE ♥ Zayn

Nauczyłam się żyć normalnie. Minęło już dobrych kilka lat od śmierci Zayna. A ja nie pogodziłam się z jego śmiercią ale nauczyłam się żyć z tą świadomością. Mimo wszystko dalej życie, mam cudowną córeczkę Zurii którą wychowuje z Niallem który jest aktualnie moim mężem i pracuje z szpitalu jako pielęgniarka. A od tego wszystko się zaczęło. Poznałam Zayna już jako chorego, od początku wiedziałam że ma guza. Ale nie zwracałam na to uwagi, jako jedyna nie traktowałam go jak jajko, a jako normalnego zdrowego 20 latka. Nie wiedziałam że zakocham się w nim tak samo się stało. Jak zwykle los szykował coś czego się nie spodziewałam. Spędzałam z nim wiele czasu w szpitalu a potem po za nim. Poznaliśmy się i bardzo polubiliśmy. No wiadomo wzięłam z nim ślub i urodziłam córeczkę a wtedy wszystko zaczęło się psuć. Zdrowie Zayna się pogorszało aż w końcu któregoś a mój kochany mąż umarł i zostawił mnie i córeczką i listem. 
Kochanie nie dług mnie tu już nie będzie. Ale Ty musisz pamiętać że bardzo Cię kocham i naszą maleńką Zurii. Musisz wiedzieć że oprócz mnie jest jeszcze jeden mężczyzna który bardzo Cię kocha, mianowicie Niall. Wiem też że on nigdy nie był Ci obojętny dlatego pragnę abyście oboje stworzyli Zurii kochającą się rodzinę. Przepraszam że nie mogę być przy was aby Bóg chciał czegoś innego. Chce abyś była szczęśliwa i tylko wtedy ja trafie do raju. Popieram każdą twoją decyzję ponieważ chce abyś była szczęśliwa. Wiem że moja wypowiedz jest bardzo zagmatwana ale nie wiem co mam powiedzieć, bo to nasza ostatnia rozmowa o ile można to tak nazwać. Kocham WAS  ♥
XoXo ZAYN  
Tylko tyle mi po nim zostało. I zastosowałam się do tego co napisał. Po pewnym czasie zaczęłam spotykać się  Niallem i teraz on jest moim Zaynem, ponieważ gdy patrze na niego widzę Ciebie mojego kochanego Zayna 
--------------------------------------------------------------
Bardzo krótki wiem, ale nie miałam weny dlatego wyszedł mi trochę do dupy ;/
Najprawdopodobniej zawieszam bloga, ale dokładne dane podam w przyszłym tygodniu
Jak zwykle proszę o komentarze ;)

4 komentarze:

  1. Bardzo fajny blog. Obserwuję . : D
    Mam nadzieję, że mogę liczyć na to samo z twojej strony simple-but-effective-onlyali1d.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Zajefajny blog prowadzisz wiesz????? Czekam na kolejna część :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Matko masz na prawdę wielki i nie spotykany talent do pisania ;)
    Myśle że będziesz to rozwijać, bo nie widzę innego wyjścia <3

    I mam prożbe: Prowadzę bloga o 1D, w której roli głównej jest Zayn i pewna Justine. Ona zyskała wiele złych nawyków i problemów, przez swojego byłego chłopaka-Zayn'a :)
    http://the-smell-of-two-hearts-1d.blogspot.com/

    Proszę zostaw tam jakiś ślad <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak krótki tak piekny kocham cie autorze ♥ Płacze Boże Płacze :'(
    XoXo Oddana ci po całości :*

    OdpowiedzUsuń