niedziela, 30 września 2012

♥ IMAGINE ♥ Louis


Dzisiaj w programie "GOOD MORNING LONDON" witamy gościa który dokładnie 10 lat temu występował u nas jako Weronika Górka 18 letnia zwykła dziewczyna. A dzisiaj przychodzi do nas jako VexaTomlinson-Sykes Po jej akta z przed 10 lat
IMIĘ I NAZWISKO - Weronika Górka
PSEUDONIM - brak
WIEK - 18 lat
STATUS -  w związku z Louis Tomlinson
ZAMIESZKUJE - Polska ( Warszawa )
ZNAKI SZCZEGÓLNE - kolczyk w nosie i ustach oraz mały tatuaż na nadgarstku
ZAWÓD - brak ( uczennica )
Hobby - słuchanie muzyki, czytanie i rysowanie

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Zobaczcie ją teraz po 10 latach

IMIE I NAZWISKO - Wexa Tomlinson - Sykes
PSEUDONIM - Wexa
WIEK - 28 lat
STATUS -  wolna
ZAMIESZKUJE - Wielka Brytania ( Londyn )
ZNAKI SZCZEGÓLNE - 3 tatuaże na nadgarstku, szyii i kostce
ZAWÓD - piosenkarka i aktorka
Hobby - pisane piosenek

-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Opowiedz nam co się stało że twoje życie uległo tylu zmianą.

Więc gdy siedziałam to dokładnie 10 lat temu miałam jeszcze jedynie Polskie obywatelstwo i przyjechałam to do narzeczonego którym wtedy był Louis Tomlinson. Mieszkałam w Polsce w Warszawie i uczyłam się w technikum fryzjerskim. Z Louis spotykałam się osobiście 2 razy w miesiącu, ale on leciał do Polski albo ja leciałam do UK. W wieku 19 lat wziełam ślub a w wieku 20 lat przeprowadziłam się do UK gdzie mieszkałam z Louisem i chłopakami z One Directon. Bardzo często wychodziliśmy i oni zapewniali mi wszystko. Nie musiałam nic robić, ani nie pracowałam. nie sprzątam i nie gotowałam. Moje życie przez 2 lata było bajką potem wszystko stopniowo zaczęło się psuć. Louis poznał mnie z chłopakami z The Wanted a ja poczułam coś do Nathana. Gdy on wyjeżdźał w trasę ja spotykałam sie z Nathem. Chodziliśmy do kina, teatru, opery, na rolski, rower gdzie tylko się dało. Ale wszystko miało swoją granice do pewnego czasu. Miałam 3 rocznice ślubu z Louis i bardzo chciałam go zobaczyć do długich 3 miesiącach rozłąki. Spóźniał się już 2 godziny. Gdy do niego zadzwoniłam powiedział tylko 

                   " Sorry dzisiaj już nie dam rady przylecieć "

I się rozłączył. Byłam zła i zrozpaczona, dlatego.......coż poszłam do Nathana i przespałam się z nim. Wiem podłe w rocznice ślubu uprawiałam seks z innym facetem, ale wtedy nie było to dla mnie złe. Louis o niczym nie wiedział. A tak własnie zaczął się mój romans. Kochałam jednego i drugiego tak samo. Prowadziłam podwójne życie. Nie przeszkadzało mi to wtedy. Nawet dzieki znajomością dostałam role w filmie, potem w nastepnym i nastepnym. A to wszystko dzieki Nathowi. Louisowi również zawdzięczam kariere tylko ze jemu wokalną. Nagrałam z nimi pare piosenek a potem jakas wytwurnia podpisała ze mną kontrakt. I takim cudem miałam już 25 lat 2 wspaniałych facetów i kariere. Moje szczęście nie trwało zbyt długo i Louis przyłapał mnie z Nathanem w łóżku no wiadomo kazał mi się wynosić i złożył papiery rozwodowe. A ja suka nie walczyłam od niego. Po 3 miesiącach nie bylismy już małżeństwem. A po kolejnych kilku miesiącach Zostałam Panią Sykes Znowu miałam co chciałam czyli wszystko. Nie stety okazało sie że Nathanowi chodzi o coś więcej niż mi. Chciał załozyć rodzine miec dzieci a ja już nie. Kilka lat temu zrobiła bym wszystko aby byc matką 3 pociech, ale przez sławe zrobiłam się egoistyczna i nie chciałam tego. Udawałam że nie moge zajść w ciąże. I zażywałam tabletki ale coś poszło nie tak. Hahaha i nu nie chodzi o to że mąż dowiedział się że blefuje nie. Proszki były nie skuteczne a ja zaszłam w ciąże. Bez jakiek kolwiek kinsultacji usunęłam ją. Na moje nieszczęście dowiedział sie o tym Nathan i..popełnił samobójstwo. A ja zostałam sama. Chciałam wrócić do Louis bo bałam się samotności, ale on był juz w związku. Plotki o Larrym okazały sie prawdą i Louis spotykał się z Harrym a mnie ogarneła depresja. Wylądowałam w psychiatryku w którym siedziałam 8 miesięcy. Od momentu kiedy wyszłam minęło koło roku i czuje sie juz lepiej. Aktialnie mieszkam z najlepsza przyjaciólką Sarą której zapieprzyłam życie ( ponieważ narzeczony poprosił ja o rękę, zgodziła się ale nie chciała z nim zamieszkać gdyż chciał się mną opiekować a on postawił jej ultimatum i wybrała mnie) Teraz skupiam się na karierze. Nagrywam nową płytę i jest lepiej. Ale nigdy nie zapomnę jaką krzywdę wyrządziłam najbliższym. 



---------------------------------------------------------------------------------------------------
 I co sądzicie ???
Proszę o komentarze bo wtedy wiem ze ktoś to czyta, dla Was to chwila a dla mnie znaczy to wiele ♥

3 komentarze:

  1. Świetny : p
    Czekam na kolejne imaginy ;)
    http://spelniacmarzeniaa.blogspot.com/ Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jebie dziewczyno czy ty musisz tak zajebiście pisać ?;D
    BOSKI!!;*

    OdpowiedzUsuń