niedziela, 23 września 2012

♥ IMAGINE ♥ Liam

To super perspektywa wiedzieć że możesz pospać sobie do 10 bo nie idziesz rano do pracy. Moje oczęta ujrzały świat dzienny właśnie koło tej godziny. Mimo tego byłam bardzo zmęczona dlatego podniosłam swoje zmęczone ciało i ubrana jedynie w skąpą bieliznę poszłam do kuchni. Zupełnie zapominając że aby dostać się do kuchni należy przejść przez salon w którym spał Liam. Gdy doszłam do kuchni otworzyłam szafkę, wyjęłam kawę i kubek po czym włączyłam czajnik. Czekając na wodę postanowiłam pójść się umyć i gdy odwróciłam się w jej stronę ujrzałam Liama
[L]- ja wiem że nie powinienem, ale gdy Cię ujrzałem to nie mogłem się powstrzymać / i wpił się w moje usta. To był najwspanialszy pocałunek na świecie. Oczywiście nie skończyło się na jednym buziaku. Liam uniusł mnie do góry a ja oplątałam swoje nogi wokół jego bioder. Zaczeliśmy demolować kuchnie, namiętnie się całować i pieścić. Nasze igraszki przeszły przez salon, przedpokój i garderobę aż doszły do sypialni gdzie zakończyliśmy zabawę. Cały dzień spedziliśmy tam wtuleni w siebie. 
Następne dni mijały bardzo szybko rano praca a wieczorem życie nocne z Liamem. Moje życie wyglądało tak przez dobre 1,5 roku. A co było potem ??? WSZYSTKO :) 
Najpierw Liam mi się oświadczył z początku nie wiedziałam co mam odpowiedzieć. Ja miałam 20 lat on 22 i już ślub nie wiedziałam co sądzić ale w podjęciu decyzji pomogła mi mała osóbka która siedziała we mine przez 9 miesięcy. Kilka dni po oświadczynach dowiedziałam się ze jestem w ciąży więc od razu zgodziłam się na ślub który odbył się w 3 miesiącu ciąży. Potem już chrzciny. 
Aktualnie mała Louisa ma 5 latek, ja prowadzę szkołę tańca a One Direction  nadal koncertują ;-)

----------------------------------------------------------
Wiem miał być dłuższy, ale nie miałam żadnego innego pomysł
Następny będzie z Harrym a potem z Zaynem
A jak podoba się Wam ten imagin ???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz