niedziela, 9 września 2012

♥ IMAGINE ♥ Liam

Każdy ma jakieś marzenie. Moim było tańczyć na wielkiej scenie. Od dziecka kochałam tańczyć. Uwielbiałam balet, taniec nowoczesny, taniec towarzyski, ale niestety moi rodzice mieli inne priorytety. Mianowicie nauka. Chcieli bym w przyszłości odniosła podobny sukces co oni. Mój ojciec znany w całym Nowym Jorku jak słynny prawnik a moja mama znana jako słynny chirurg. Miałam do wybór zostać lekarzem i ratować ludziom życie, ale bronić ludzi w sądzie jako prawnik. Moja historia początkowo jest taka sama jak każdego dziecka żyjącego ambicjami rodziców. Kiedy skończyłam 10 lat rodzice uznali że z tańcem koniec i nie pozwalali mi już uczęszczać na lekcje tańca. Nie poddałam się i po kryjomu chodziłam na różne kursy i zajęcia. Moi rodzice nie widzieli tego że nie nadaje się do ich wymarzonego przedmiotu z przyczyn losowych. Ja nie byłam mądra. Musiałam siedzieć przed książkami godzinami aby zrozumieć jaki kolwiek temat. Po za tym medycyna i prawo nie należało do moich zainteresowań. Dlatego postanowiłam sprzeciwić się rodzicom. Na początku chciałam wszystko załatwić łagodnie. Mając 18 lat dostałam szansę wyjazdu jako tancerka w programie X-factor . Chciałam wytłumaczyć im że to dla mnie wielka i że mogę na razie poczekać z nauką. Ich reakcja była dla mnie zaskakująca. Wykrzyczeli mi że kiedy wyjdę to moja stopa więcej nie postanie w ich domu. Po ty słowach spojrzałam im jedynie w oczy i poszłam się pakować. Kiedy byłam spakowana wyszłam z domu bez słowa trzaskając drzwiami. Od razu udałam się do banku w którym przelałam pieniądze z konta które rodzice dla mnie założyli na konto które założyłam ja i którego nie znali aby nie zabrali mi tych pieniędzy. Suma która była na koncie to około 80 tyś. dolarów więc nie tak mało. Kiedy załatwiłam już wszystko udałam się na lotnisko prosto do Londynu. Lot był bardzo meczący nie wiem ile trwał bo praktycznie cały przespałam. Kiedy się obudziłam była godzina 9 p.m . Szybko zamówiłam taksówkę i udałam się do najbliższego hotelu. Zamówiłam jakiś pokoik i poszłam od razu spać.
NASTĘPNEGO DNIA 
Ubrałam się szybko i umyłam o godzinie 10 a.m byłam gotowa do wyjścia. Szłam zgonie ze wskazówkami mojej przyszłej szefowej. I po 20 minutach byłam na miejscu. Studio było ogromne. Pokazałam przepustkę a ochroniarz zaprowadził mnie do Alice która była szefową grupy tanecznej.Wyjaśniał mi wszystko i od razu zaczęłam pracę. Na początku były próby suche tz. bez muzyki. Uczyliśmy się jedynie choreografi. Potem doszłam muzyka i artyści. Przez ten jeden dzień nauczyłam się choreografi do piosenki Cher jutro miałam uczyć się tańca pod zespół One Direction. Zmęczona wyszłam o 7 p.m ze studia. Usiadłam u pobliskim parku i rozmyślałam o rodzica i o decyzji którą podjełam aby wyjechać. W pewnym momencie zauważyłam że zbliża się do mnie kilku chłopaków tak w moim wieku. Przechodzili gęsiego obok mnie jeden z nich bacznie mnie obserwował a ja jedynie się uśmiechałam. Był całkiem przystojny miała proste brązowe włosy, był dość wysoki i szczupły. Nie zwróciłam uwagi na oczy gdyż było dość ciemno. Gdy chłopcy byli już znacznie dalej ode mnie. Wstałam i udałam się w stronę hotelu. Szłam szybko bo chciałam prędko znaleść się u łóżku. Kiedy już doszłam zmęczona wykąpałam sie i poszłam spać.

--------------------------------------------------------------------------
Jak Wam się podoba
To 1 część z 2 albo 3 jeszcze nie wiem.
Proszę komentujcie ;-)
Dla Was to tak nie wiele a dla mnie znaczy to dużo ;* ;* ;*

5 komentarzy:

  1. superrr... nie moge się doczekac następnej cześci ;PP

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo fajny...mam pytanie:będziesz kontynuowała tego bloga http://opowiadanie-o-1-direction.blogspot.com/ ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, ale dokładnie konkretów nie mogę podać bo sama nie wiem kiedy. Wzięłam na siebie za dużo więc postanowiła ze kiedy skończę tego bloga http://diary-1d-opowiadanie.blogspot.com/ to zacznę skupiać się na tym http://opowiadanie-o-1-direction.blogspot.com/ i to jest pewne. A opowiadanie diary skończę za 2,3 rozdziały.

      Usuń
    2. aaa...to fajnie :)

      Usuń
  3. Super! Czekam na następny xxx

    OdpowiedzUsuń