wtorek, 17 lipca 2012

♥ IMAGINES ♥ Cz3

4)
Heej Kochana ♥
Dobra to tak przepraszam, ale nie wrócę na wakacje do Londynu bo okazało się że mama, Tom i chłopcy zabierają mnie w krótką trasę. Będą koncerty, autografy i podpisywane płyt. Nie mogę uwierzyć jak moje życie zmieniło się o 180 stopni,a to podobno nie wszystko. Aha i ojciec się mnie wyrzekł. Śmieszne prawda, oznajmił mojej mam że jeżeli nie przywiezie mnie 1 sierpnia to nie mam po co wracać. Wkurwiłam się na maksa,ale mama powiedziała że wszystko załatwi. Pewnie zmiękczy ojczulka. To wredne,ale czasami żałuje że to Tom nie jest moim ojcem. Mam dużo lepsze z nim relacje, bardzie go lubię, ma zawszę dla mnie czas i mogę na niego liczyć. Hahaha a ojciec daje mi jedynie kasa i od kąt mama wyjechała sama się wychowywałam. Aha i nawet dowiedziała się że znalazł sobie jaką laskę hahaha ciekawe czy jest świadoma tego że ma 16 letnią córkę. Na dodatek przysłał mi zdjęcie 
O jak słodko porzygać się można ;/



                     Mojego tatę Matt'a kojarzysz chyba 

                         A to moja nowa mamusia Elena 



Ale nie będę się o tym rozpisywać bo nie ma sensu, a po za tym wiem że bardziej chcesz o chłopakach posłuchać a dosłownie poczytać. Ostatnio Ci pisałam jak zasnęłam podczas oglądania filmu. Koło 10;00 Harre'mu zadzwonił telefon,ale on twardo spał i się nie obudził. Zaczęłam się kręcił i ogarnęłam całą sytuację. Loczek zasnął również, bo kiedy się obudziłam byłam odwrócona w stronę ściany,a on leżał koło mnie odwrócony w tą samą stronę jedną rękę miał ponad moją głową, na której lekko leżałam. Za to drugą obejmował mnie. Nie mogłam uwierzyć w tą całą sytuację. Mój idol spał zaraz koło mnie i do tego dotykał mnie, a ja mogłam oddychać tym samym powietrzem co on. Jedyne co przeszkadzało tej piękne chwili to ten cholerny telefon. Wkurwiona zaczęłam się kręcić, lecz przez cały czas miała zamknięte oczy. Harry obudził się i odebrał telefon usłyszałam urywek z tej rozmowy 


  •  Tak,obiecałem i pilnuje jej
  • Wiesz że możesz mi zaufać
  • Tak mam ją cały czas na oku, nawet w nocy / i w tym momencie mnie przytulił 
  • Jasne, to o której będziecie 
  • Dobra to do zobaczenia 
No i tyle było z pięknego dnia. Pocałował mnie w policzek, spytał jak mi sie spało i powiedział że mam iść się umyć i przebrać aha i dał mi limit 30 minut. Wyrobiłam się, włosy zostawiłam rozpuszczone a założyłam http://stylistki.pl/misz-masz-xd-189142/. Potem nudy. Śniadanie a potem dojechała mama, Lux i Tom i nie była już z chłopakami sam na sam. No dobra może byłam przez chwilkę z Harrym bo z tego czegoś bo nie wiem gdzie byliśmy polecieliśmy tym samym samolotem na Hawaje. Rozumiesz ja nigdy nie wyjeżdżałam z UK a tu nagle Hawaje. JARAM SIĘ JAK LOUIS MARCHEWKAMI. W samolocie za dużo nie gadaliśmy , powiedział mi tylko że ma nadzieje że poznamy się bliżej i że ma nadzieje że spędzi ze mną więcej czasu.....aha i mały szczegół. Podziękował mi za wspaniała noc, nie będę wnikać w to co się działo. Teraz cały czas lecimy,a WSZYSCY ŚPIĄ, ale nie ja. Dobra kończę PAPA ;* 


5)
Heeeeej BaBy ♥♥♥
Bez wstępów powiem co się działo od momentu mojego snu.  
Powoli zaczęłam się budzić, kiedy otworzyłam oczy zobaczyłam Herolda wpatrzonego we mnie 


  • [J]- na co się tak patrzysz 
  • [H]- na kogoś pięknego, słodkiego i uroczego 
  • [J]- to powiem o kogo chodzi to też się na niego popatrzę
  • [H]- to podaj mi lusterko 
  • [J]- nie mam przy sobie 
  • [H]- dziewczyna bez lusterka to rzadkość 
  • [J] -ja nie należę do typowych dziewczyn 
  • [H]- hahaha, najważniejsze aby być sobą 
  • [J]- dokładnie 
  • [H]- a jak się spadło ?
  • [J]- dobrze, nawet bardzo, wiedząc że jesteś nie daleko 
  • [H]- oh dziękuje
  • [J]- zauważyłeś że ostatnio często zadajesz mi te pytanie ?
  • [H]- bo każdą noc spędzasz ze mną 
  • [J]- nooo
  • [H]- ale mi tak się podoba a Tobie ?
  • [J]- nie narzekam 
I oboje wybuchliśmy śmiechem, który obudził Niall i biedak zgłodniał. Lot potrwał jeszcze 30 minut. Potem wysiedliśmy z samolotu udaliśmy się do hotelu wyglądał niesamowicie.
Potem zameldowaliśmy się. Chłopcy mieli pokój na przeciwko naszego. Bardzzzo się cieszyłam, z tego że było późno, od razu poszłam się znowu położyć spać. Huehue ja mogę długo spać...xd 
Rano ktoś zapukał do pokoju, nic nie odpowiedziałam, spać mi się chciało. Ten ktoś usiadł mi na łóżku więc nie chętnie się odwróciłam w jego stronę nie otwierając oczu 
  • [J]- kimkolwiek jesteś, czego Twoja dusza ode mnie pragnie ?
  • [T]- LilO ?
  • [J] tak, Tomo ? / poznałam po głosie i tylko On tak do mnie mówi LilO
  • [T]- mam proźbę 
  • [J]- jaką ?, czego dotyczy ?
  • [T]- chciał bym zabrać dzisiaj Lou na romantyczną kolację i w ogóle / zaczął się rumienić 
  • [J]- co Ty kombinujesz ?
  • [T]-ale się nie wygadasz ?
  • [J]- no ba że nie, opowiadaj 
  • [T]- no, Twoi rodzice mają rozwód ?
  • [J]- taak, już od dawna, a co ?
  • [T]- bo wiesz że oświadczyłem się Twojej mamie 
  • [J]- noo, zrobiłeś to przy mnie, przed narodzinami Lux 
  • [T]- no to teraz chciał bym wziąć ślub z Twoją mamą na Hawajach 
  • [J]- ooo to uroczę, ale Ona oczywiście o niczym nie wie 
  • [T]- niee, dzisiaj chce z nią pogadać,ALE....
  • [J]- nie macie z kim zostawić Lux
  • [T]- dokładnie, zajmiesz się nią 
  • [J]- jasne, a kiedy ?
  • [T]-teraz, oczywiście nie zostawię Cię samą z nią
  • [J]- okey, yyy jak to ?
  • [T]- Harry Ci pomoże 
  • [J]- dam sobie radę
  • [T]-Yhm...widzę jak się cieszysz, tylko może się przebież bo będzie za 10 minut
  • [J]- wiesz że Cię uwielbiam / przytuliłam go i poleciałam do łazienk
Szybko się ogarnęłam, włosy standardowo, lekki makijaż ( podkład, tusz, rusz i błyszczyk) i ciuchy http://stylistki.pl/bez-nazwy-191479/. Kiedy wyszłam z łazienki usłyszałam głośne odgłosy z salonu ( czy jak to tam się nazywa w hotelu) oczywiście się tam udałam. Zobaczyłam Louisa i Harre'go bawiącego się z Lux a 'rodzice' już się szykowali, kiedy mnie zobaczyli wyszli. A chłopcy przywitali się ze mną buziakiem w policzek. Nie chcąc im przeszkadzać, wróciłam do swojej sypialni i zadzwoniłam do taty. Po 2 sygnałach odebrał 
  • [Tata]- o hej skarbie co tam ?
  • [J]- dobrze, nawet super a u Ciebie ?, co robisz ?
  • [T]- również dobrze, siedzę z Eleną w kawiarni. Musisz koniecznie ja poznać. Jak wrócisz w Sierpniu to koniecznie musimy gdzieś w 3 się wybrać. Co powiesz na Hawaj. To pomysł Eleny
  • [J]- super 2 razy na Hawajach w ciągu jednych wakacji
  • [T]- jak to. To gdzie ty do cholery jesteś ? / i zaczął krzyczeć 
  • [J]- nie drzyj się na mnie. Teraz jetem na Hawajach
  • [T]- kurwa pięknie. Twoja matka już pewnie zapewniła Ci super wakacje to do mnie nie musisz przyjeżdżać. Daj mi ją do telefonu 
  • [J]-Ogarnij się, nie ma jej teraz 
  • [T]- nie mów do mnie takim tonem Lilian, szlaja się kurwa nie wiadomo gdzie i jeszcze Cię zostawia, pewnie z tym swoim przydupasem 
  • [J]- nie mów do mnie Lilian bo ja Lili jestem. Ale ten przydupas jak go nazwałeś jest dla mnie lepszym ojcem niż Ty / wrzasnęłam głośno
  • [T]- jak tam możesz mówić, to ja jestem Twoim ojcem 
  • [J]- chyba jedynie na papierku / i wyłączyłam się, rzuciłam telefonem o ścianę, położyłam się na łóżku i zaczęłam płakać. 
Usłyszałam tylko że w drugim pokoju ucichło i ktoś wszedł do mnie do sypialni. Położył się koło mnie i mnie przytulił. Odwróciłam się a koło mnie leżał Harry. Spytał co się stało, nie chciało mi się o tym gadać,ale on zaczął mnie łaskotać, więc w końcu się poddałam i powiedziałam mu wszytko. Przez długi czas nic nie powiedział, jedynie patrzył mi się w oczy. Potem lekko zaczął się do mnie przysuwać. Nasze usta dzieliły milimetry wtedy powiedział  " Nie mamy wpływu na czyni innych, ale odpowiadamy z swoje" spojrzał się moje usta, uśmiechnął i mnie pocałował. To był  najwspanialszy i najdłuższy pocałunek w moim życiu. Nagle wszedł Louis z Lux na rękach a wtedy odsunęłam się od Harre'go który był zdezorientowany moją czynnością. Louis zaczął się jąkać i powiedział że chyba trzeba przebrać Lux, od razu wstałam wzięłam od niego siostrę i poszłam z nią do łazienki. Słyszałam za sobą jedynie, jak Harry zaczął wrzeszczeć na Louisa.
Szybko przewinęłam Lux i wróciłam do chłopaków. Zaproponowali abyśmy zeszli na śniadanie. Wzięłam tylko butelkę z mlekiem dla siostry i poszłam z chłopakami na dół do restauracji. Louis zamówił jajecznice na bekonie z tostami. Harry naleśniki z serem i truskawkami. A ja gofry z bitą śmietaną i czekoladą. Lux miała mleko w butelce. ŁaŁ, ale zaszalałam z jej posiłkiem. Widziałam ten dziwny wzrok ludzi na naszą całą 4. Po śniadaniu Louis zaproponował abyśmy poszli na basen. Zgodziłam się chłopcy poszli się przebrać a ja przebierałam Lux, potem oni zaczęli się nią opiekować a ja poszłam się przebierać w http://i.pinger.pl/pgr269/4e79190f000640984dc00ce2/  potem w 4 poszliśmy na basen. Chłopcy od razu rzucili się do wody a ja usiadłam na leżaku i zaczęłam bawić się z Lux leżącą koło mnie w wózku. Widziała jak dziewczyny gapią się na chłopaków, jak piszczą i błagają o zdjęcia i autografy i trochę im współczułam. Najbardziej wkurwiające były laski wyginające się przed Harrym. Udawałam że nie zwracam na to uwagi, ale rzeczywistość była inna po 30 minutach siostrzyczka zasnęła a ja położyłam się wygodni i cieszyłam piękną pogodą. Po pewnym czasie ktoś zasłonił mi słońce na dodatek ten ktoś położył się na mnie i był cały mokry a ja nagrzana od słońca 
  • [J]- ZIMNO / krzyknęłam i otworzyłam oczy którym ukazał się Harry
  • [H]- ale Ty jesteś gorąca / przekręcił się  tak że leżał brzuchem na moim brzuchu a głowę miał na moich piersiach 
  • [J]- bo się opalałam, Ty jesteś lodowaty 
  • [H]- od ciebie bucha taki płomień że zaraz się ogrzeje, a tak wgl. jesteś bardzo wygodna 
  • [J]- dziękuje a Ty ciężki
  • [H]- przepraszam / i zszedł że mnie, ale położył się obok na moim leżaku który był ogromny 
  • [J]- nie było tak źle nawet przyjemnie / i uśmiechnęłam się 
  • [H]- mi również / nasze usta znowu zaczęły się zbliżyć aż się pocałowaliśmy
Tylko że tym razem nie trwało to tak długo bo Lux się obudziła i zaczęła płakać, więc oboje odsunęliśmy się od siebie. Ja wstałam i wzięłam siostrę na ręce aby się uspokoiła. Kiedy w końcu ponownie zasnęła położyłam ją do wózka i wróciłam na leżak.
  • [H]- piękna jesteś, patrz jak ludzie zazdroszczą mi że siedzę sobie tutaj z Tobą 
  • [J]- dziękuje, ale ludzi patrzą się jedynie dlatego że ktoś taki jak Harry Styles pocałował kogoś takiego jak ja. Zwykłą dziewczynę 
  • [H]- nie jesteś zwykła, jesteś wyjątkowa 
  • [J]- nie prawda 
  • [H]- udowodnić Ci
  • [J]- jak ?
  • [H]- wiem że to może małe pocieszenie, ale na świecie jest  milion dziewczyn, ale moje serce wybrało właśnie Ciebie. Od kiedy pierwszy raz Cię ujrzałem zaczęło mocniej i szybciej bić a przestaje kiedy koło mnie nie ma Ciebie. Nie wiem czy to miłość, ale wiem że nigdy do nikogo nie czułam tak silnego uczucia. Wspaniale się czuje, ale jedynie kiedy Ty jesteś obok i to właśnie sprawia że dla mnie jesteś wyjątkowa. 
  • [J]- Harry ja....  / nie mogłam wydusić, ani słowa 
  • [H]- nie musisz nić mówić, nie oczekuje abyś mi cokolwiek powiedziała po prostu musiałem Ci to powiedzieć.
  • [J]- nie mogę uwierzyć że to stało się na prawdę 
  • [H]- co masz na myśli 
  • [J]- od kiedy Cię poznałam śniło mi się że coś takiego mi powiesz, ale jak dotąd sny nigdy mi się nie spełniały, a raczej marzenia bo to było moje największe marzenie 
  • [H]- a jednak / i przytulił mnie, 
Siedzieliśmy tak z 2 godziny. Potem Louis wyszedł z basenu i zajął się Lux a my weszliśmy do wody i bawiliśmy się jak małe dzieci. Kiedy zrobiło się chłodno udaliśmy się do pokoi gdzie sie przebraliśmy. Potem cała piątka przyszła do mojego "apartamentu" gdzie graliśmy i kalambury Harry, Louis i ja przeciwko Zayn'owi, Liam'owi i Niall'owi. Kiedy nam się znudziło włączyliśmy jaki film a ja ponownie po paru minutach filmu usnęłam wtulona w Loczka. 

==========================================================
O ILE WAM SIE PODOBAŁO KO KOMENTUJCIE PROSZĘ, BO CHCĘ ZNAĆ WASZE ZDANIE NA TEMAT IMAGINU. BĘDZIE JESZCZE JEDNA, ALBO DWIE CZĘŚCI ;-)








6 komentarzy:

  1. Genialne;)!
    Kocham twoje imaginy <3!

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialne <3 zapraszam do mnie http://onedirectionimaginyopowiadania.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super :-) Bardzo fajny imagine! :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Zajebisty *_* CZekam na nn :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnyy ;) Czekam na kolejny zapraszam tez do mnie :www.zyj-swoim-zyciem.blogspot.com :)
    Dopiero zaczynam to opowiadanie ale mysle ze sie spodoba :)
    Czekam <33

    OdpowiedzUsuń