wtorek, 3 lipca 2012

♥ IMAGINES ♥ Cz1





Hejka Jade <3
Przepraszam że wyjechałam tak nagle, ale miałam ważny powód. Kiedy opowiem Ci o co chodzi to na 1000% mi wybaczysz.
Okey, wiesz że moja mama jest stylistką One Direction od 1,5 lat. Ja mieszkając z tatą nie miałam jak jej odwiedzić w roku szkolnym, ale kiedy nadeszły wakacje moje marzenie w końcu się spełniło. Dzisiaj o 7;00 zadzwoniła do mnie mama z informują że wracają z trasy koncertowej i zatrzymają się w hotelu w (......) nie daleko  Tata podobno przekazał jej jakie mam oceny i była ze mnie dumna w nagrodę zabiera mnie na całe wakacje w trasę koncertową ;-) Będę pisała do Ciebie e-maile w których opowiem Ci co się działo. Dobrze wiesz że jestem ich wielka fanką, ale będę zachowywała się jak najbardziej normalnie aby nie pomyśleli że jestem jakąś psychofanką ;P
Buziaczki LiLi ♥


  1. Boże jak się JARAM SIĘ JAK LONDYN W 1666 roku. Było extra. Oczywiście udawałam bardzoo normalną i nie za bardzo zwracałam na nich uwagę.                                                                                Gdy podjechałam pod hotel udałam się do recepcji w której nie chcieli udzielic mi informacji w którym moja mam jest pokoju, dopiero za pokazaniem im dowodu potwierdzającego moją tożsamość ogarneli się. Denerwowałam się przed spotkaniem z mamą i Lux których bardzo dawno nie widziałam, no i Tom'a. Tacie nie chciałam się przyznać, ale bardzo tęskniłam za całą trójką. Dobra no tak jak już zapukałam do środka, drzwi otworzył mi od razu Tom.

  • [T]-  hej, mała / przytulił mnie mocno i uniósł lekko od góry
  • [J]- heeej                                                                                                                                               Dalej kiedy weszłam do apartamentu poszłam do  salonu w którym siedziała mam i jakiś facet.
  • [T]- zobacz, kto już przyszedł / zwrócił się do mamy nadal trzymając mnie w uścisku
  • [M]- o moje maleństwo / podbiegła do nas 
  • [J]- mamuś / przytuliłam ją
  • [E]- a to Twoja siostra Lou ?
  • [M]- no, nie, to moja córka
  • [E] -CO ? am jak to, nie wiedziałem 
  • [M]- to długa historia, a pewnie jak zobaczą ja chłopcy to też będą chcieli wiedzieć, to wytłumaczymy Wam wszystkim 
  • [E]- no okey, to ja Wam nie przeszkadzam 
  • [T]- pokaże Ci Twoj pokój  / i zaprowadził mnie do ostatniego pokoju który wyglądał tak 

                                                                             Pokój był całkiem spoko. Postanowiłam się umyć i przebrać. Weszłam do łazienki która była genialna ( śmieszne podniecam się łazienką ) Nawet zdjęcie zrobiłam 
                                                                               Szybko się wykapałam, znowu umalowałam, włosy zostawiłam rozpuszczone i założyłam     http://stylistki.pl/wakacyjnie-d-174148/   kiedy już wyszłam mama zawołała mnie do siebie do sypialni. Powiedziała że chłopcy są bardzo mili i, i normali jak na sławne gwiazdy. Opowiedziała mi nie co o nich a mianowicie 
  • HARRY - to słodki i uroczy podrywacz. Każdej dziewczynie podobają się jego loczki. Jest śmiały i zabawny, ale czasami przegina i lubi beztroskie przechadzki nago
  • LIAM- to romantyczny i wrażliwy. Jest najrozsądniejszy. Ma wspaniałą i równie sympatyczna dziewczynę Daniell. Okropnie boi się łyżek i nawet super je widelcem.
  • LOUIS- zabawny i romantyczny. Uwielbia marchewki. Jest najstarszy a za razem najbardziej dziecięcy. Spotyka sie z Eleonorą. 
  • ZAYN- uczuciowy i spontaniczny. Zachowuje się jak dziewczyna jeżeli chodzi o urodę i najbardziej mama zawszę pracuję nad nim. Ona sprawia jedynie pozory bad boy'a którym nie jest.
  • NIALL- uczuciowy i troskliwy. Głodomor strasznyy. Wielokrotnie dzielił się posiłkiem z Lux tak samo ona z nim.                                                                                                                                    Kiedy tak sobie gadałyśmy do pokoju wszedł Tom i powiedział ze chłopcy już przyszli, więc mama złapała mnie za rękę i poszliśmy w 3 do salonu gdzie wszyscy siedzieli już i czekami na mnie. Kiedy weszliśmy Harry bawił się z Lux na podłodze, Zayn stał i wpatrywał się w swoje odbicie, Niall jadł batonika, a Liam i Lou oglądali telewizję
  • [T]- to jest LiLi  / wskazał na mnie wszyscy w tym samym momencie spojrzeli na mnie 
  • [J]- heej / uśmiechnełam się szeroko
  • [L] i [H] i [Li] i [Z] i [N]- siemka
  • [L]- nie chce być niegrzeczy, ale.......
  • [Z]- kim Ty jesteś ?
  • [T]- LiLi to córka Lou 
  • [H]- CO ?
  • [N]- Wy macie dziecko ?
  • [M]- niee, to zanczy LiLi to moja córka, ale nie Tom'a 
  • [H]- jak to ?
  • [M]- bardzoo młodo zaszłam w ciąże, zanim poznałam Tom'a. Potem nasz związek nie miał sensu, więc rozstaliśmy się. Lili początkowo mieszkała że mną, potem kiedy poznałam Tom'a wspólnie ją wychowywaliśmy. Kiedy dostałam pracę jako wasza stylista uznałam że Lili nie może tak żyć, po za tym musi się uczyć, dlatego zamieszkała z ojcem. 
  • [Li]- czyli Tom'a ją też wychowywał 
  • [T]- tak i jest dla mnie jak córka
  • [Z]- łał, ale widać że jesteście rodziną, jesteście bardzoo podobne 
  • [T]- tez im tak mówiłem 
  • [H]- chodź do nas, my nie gryziemy / i zrobił mi miejsce koło siebie                                                          Potem siedziałam i bawiłam się z siostrą. Mówię Ci oni są cudowni, naprawdę. Gadaliśmy jeszcze długoo.Potem kolacja. Mama chciała jak najwięcej dowiedzieć się co robiła w ciągi tego roku, wiec gadałyśmy do nocy.  Nawet udało jej się zrobić mi zdjęcie . Oczywiście uciekłam i nie widać twarzy..xd 
                                                                                                                            Potem ja zrobiłam parę zdjęć. Wyszły na prawdę uroczo. Powinny Ci sie spodobać ;-)

Moja mamuśka Lou <3 

Moja kochana siostrzyczka Lux <3 



Ojczulek Tom <3 

Dobra i to na dzisiaj koniec za kilka dni napisze Ci co znowu się działo 
Pozdrawiam LiLi  ;* ;* ;* 

================================================================
Taki trochę zupełnie inny imagin. Będzie składał się z kilku część. Mam nadzieje że będzie się Wam podobał ;-) Komentujcie to szybko wstawię następną część ;-D 

2 komentarze: