poniedziałek, 30 lipca 2012

♥ IMAGINES Cz. 5 ♥



Hej Jade  ;*W ostatniej wiadomości skończyłam tak nagle bo wszystko potoczyło się bardzo dziwacznie.Przepraszam też że nie pisałam od  3 miesiący. To mój ostatna widoomość do Ciebie opisujący nietypową sytuacje ponieważ kończę te życie i zaczyna zupełnie inne. Nie wracam już do "rodzinnego miasta" Zostaje w Londynie ;-) Mam nadzieje że nie stracimy ze sobą kontaktu. Dobra to może opowiem co się wydarzyło 
Po usłyszanych słowach I LOVE YOU stanęłam jak jakaś kretynka i patrzyłam się na Harolda z niedowierzaniem. Nie umiałam niczego z siebie wydusić. Ja patrzyłam się na niego a on na mnie i zapanowała nie zręczna cisza. Która po chwili skończył Loczek 
[H]- przepraszam, nie powinienem tego mówić / i odszedł ode mnie 
[J]- zaczekaj..../ pobiegłam za nim
[H]- wiem że to bez sensu co Ci powiedziałem bo znamy się tak krótko,ale serce nie sługa. Nie mam wpływu co się z nim dzieje i co do kogo czuje. Tylko się ośmieszyłem / mówił tdo odwrócony do mnie plecami 
[J]- Tak masz racje, nie mamy wpływu na nasze uczucia. Ale to nie prawda że się ośmieszyłeś. Ja nigdy nie miałam nawet chłopaka haha to dopiero żałosne ale pomijając to. Ja na razie nie umiem powiedzieć co do Ciebie czuje, wiem tylko tyle ze jestes dla mnie bradzooooo WAŻY i uwielbiam z Toba spedzać czas / na te słowa Harry się odwrócił 
[H]- to nie jest żałosne, tylko urocze / i pocałował mnie 
Potem wróciliśmy do hotelu. 


Przez najbliży tydzień spędzaliśmy ze sobą 24h/24h wszędzie razem bla bla bla. Potem stało się coś co zmieniło moją sytuacje z Harry. Pocałował mnie przy WSZYTKICH. To znaczy gdy byliśmy w wesołym miasteczku ja,On,mama,Tom,Louis,Zayn,Liam , Niall i pełno fanów. Po prostu siedzieliśmy na karuzeli a ja strasznie sie bałam i wtuliłam sie w niego. Kiedy zeszliśmy po prostu spojrzał mi w oczy i mnie pocałował. Wtedy oznajmiłam sie jestem gotowa i szepnełam mu I LOVE YOU TOO a On uśmiechnał się i krzyknął głośno I LOVE MY GIRLFREND LILI ♥  i wtedy właśnie staliśmy sie parą. Teraz aktualnie mieszkamy z Harrym i chłopakami u nich w domu w Londynie i tam chodzę do szkoły a kiedy będą mieć koncery będę jeżdźić razem z nimi . Aha zmieniło sie również to że nie jestem jedynie dziewczyną Harrego a jego narzeczoną. Ahm i za 7 miesięcy nasza rodzina się powiekszy ponieważ zaszłam w ciąże. Ten głupek cieszył sie bardziej niz ja byłam pewna że zareaguje zupełnie inaczej a on pocałował mnie i zaczął wykrzykiwac BĘDĘ MIEC MAŁEGO STYLES'A. Moja mama nie zareagowała jakos tragicznie ponieważ sama młodo zaszła ze mną z wiąże. Dobra to na tyle. Pokaże Ci jeszcze pare zdjęc i do zobaczenia w sobote i  mam nadzieje że przyjedziesz do mnie i mnie odwiedzisz BUZIACZKI LILI ;* ♥"* 
 Mamuśka z Lux 


Na spacerze ze mną



Bardzo podoba mi się to zdjęcie sama robiłam

================================================
To już ostatnia część tego imaginesu ;-)
Podoba Wam się ??????????????????





2 komentarze:

  1. Fajnie się skończyło . :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Naprawdę świetne....czekam na inne twoje imaginy <3

    OdpowiedzUsuń