wtorek, 15 maja 2012

Informacje o nowych Imaginach

Chciałam tylko powiedzieć że pisanie tego bloga zabiera mi trochę czasu bo jednak nie jest tak prosto go pisać. Dla mnie znaczy to wiele i nie ma problemu, ale tylko wtedy kiedy widzę że ktoś go czyta. Bardzo przyjemnie prowadziło mi się go kiedy czytałam komentarze bo wtedy widziałam że ktoś go przynajmniej czyta. Więc od teraz następny imagin powstanie kiedy pojawia się przynajmniej 4 komentarze. Z pozytywnych będę się bardzo cieszyć, ale i negatywne tez przyjmę do wiadomości.

4 komentarze:

  1. Twoje imaginy są świetne, oby tak dalej. Już czekam na kolejny:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgadzam się z kom powyżej ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. pisz, pisz, pisz, twoje imaginy są cudowne .!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się twoje imaginy . ;)

    OdpowiedzUsuń