czwartek, 3 maja 2012

♥ IMAGINES ♥

LIAM ♥
Masz 17 lat. Zawsze byłaś grzeczna, robiłaś co trzeba i nie było z Tobą problemów. Niestety od 1,5 roku masz raka. Choroba jest dość poważna i własnie dowiedziałaś się że to koniec. KONIEC TWOJEGO ŻYCIA. Choroba wygrałam zostało Ci 5 miesięcy życia. Twoi rodzice znają Twoje najskrytsze marzenie. Jest to wyjazd do Londynu. Gdy wracasz od lekarza, rodzice wręczają Ci bilet do Londynu w jedną stronę.
[TY]- co to ma znaczyć ?
[R] - jutro masz lot do Londynu, na górze czekają pieniące i wszystkie ważne adresy, takie jak Twój dom, szpital i jeszcze parę 
[TY]- to Tylko dla mnie bilet, a co z Wami ?
[R]- spędziliśmy z Tobą cudownych 17 lat, ale pora byś te 5 miesięcy przeżyła sama / po czym oboje wchodzą na górę do swojej sypialni.
Zabierasz bilet i idziesz się pakować. Lot masz jutro na 10;00. Po 3 godzinach pakowania, bierzesz leki, nastawiasz budzik na 8 i idziesz spać.Rano wstajesz jesz śniadanie, bierzesz leki, myjesz się, ubierasz , malujesz i o 9;20 czekasz przed domem na rodziców którzy mają zawieść Cię na lotnisko. Gdy już przyszli wszyscy jedziecie na lotnisko. Tam żegnasz się z nimi wiesz że ostatni raz w życiu ich widzisz. Wchodzi do samolotu i po 3 godzinach jesteś w Londynie. Zamawiasz taxi i podajesz mu adres swojego nowego domu. Kiedy jesteś na miejscu nie możesz w to uwierzyć dom ma wszystko o czym marzyłaś biały płotek, ma tylko parter, basen i dużą działkę. Gdy wchodzi do niego od razu rozpakowywujesz się i po 4 godzinach wszystko jest tak jak sobie wymarzyłaś. Potem dzwonisz do rodziców którzy nie odbierają. Słyszysz pukanie do drzwi otwierasz je i widzisz wysokiego bruneta 
 [L] - hej, widziałem że właśnie się wprowadziłaś i chciałem się przedstawić jestem Liam 
 [TY] - hejka ja jestem [T.I] miło mi Cię poznać 
 [L]- nie jesteś z UK prawda ?
 [TY]- niee, a skąd wiesz ?
 [L]- akcent / i słodko się uśmiecha 
 [TY]- a no tak jestem z Polski
 [L]- a co Cię tu sprowadza ?
 [TY]- wejdź nie będziemy rozmawiać przez drzwi / uśmiechasz się zapraszając chłopaka 
Usiedliście na sofie w salonie i chłopak zadawał Ci bardzo dużo pytań niestety najbardziej trudno było Ci odpowiedzieć ta te dlaczego nie chodzisz do szkoły i dlaczego teraz postanowiłaś przyjechać do UK. Zbyłaś chłopaka jakimiś żarcikami i innymi głupotami. Zbliżała się godzina 20.
 [L] - bardzo miło mi się z Tobą rozmawiało,ale muszę iść czekają na mnie w domu 
 [TY]- jasne rozumiem
 [L]- ale zapraszam Cię jutro do kina co Ty na to 
 [TY]- super z chęcią pójdę
Potem wymieniacie się numerami i chłopak wychodzi a Ty myjesz się i idziesz spać. Rano wstajesz i robisz to co zwykle o 12 siedzisz przed TV i oglądasz telewizję. Słyszysz pukanie do drzwi gdy otwierasz widzisz w drzwiach 4 chłopaków 
 [CH] - Siemka jesteś [T.I] ?
 [TY]- tak 
 [CH]- to w takim razie o Tobie opowiadał nam całą noc Liam 
 [TY] - jak to nie rozumiem 
 [CH]- dobrze może najpierw się przedstawimy jestem Louis a to Harry, Niall i Zayn 
 [TY]- moje imię już znacie, to może wejdziecie ?
 [CH]- jasne 
Gdy weszli opowiadają Ci o tym jak Liam jest Tobą zauroczony. I że od dawna nie poznał takiej dziewczyny jak TY. Długo gadacie a potem dostają telefon i mówił że muszą wyjść. Ty dzwonisz do swojej przyjaciółki i mówisz o wszystkim prosząc o rade co masz zrobić ponieważ nie powinnaś z nikim się wiązać ponieważ wasz raka gdy wypowiadasz te słowa słyszysz spadającą szklankę. Kończysz rozmowę i idziesz w kierunku kuchni w której usłyszałaś hałas i widzisz Harrego 
 [TY]- co Ty tu robisz ?
 [H]- zapomniałem telefonu / i patrzysz na telefon na stole w kuchni 
 [TY]- aha okey 
 [H]- jesteś chora, masz raka ?
Łzy spływają Ci ciurkiem po policzku 
 [TY]- tak i jak chcesz to powiedz to wszystko chłopakom proszę droga wolna /  i wychodzi z kuchni
 [H]- nikomu nie chce niczego powiedzieć / idzie za Tobą a Ty się zatrzymujesz 
 [TY]- dlaczego ? nie uważasz że powinnam powiedzieć wszystkim prawdę ? / i odwracasz się w jego stronę 
 [H]- nie to Twoja decyzja, a teraz opowiesz wszystko ?
 [TY]- okey / siadacie w salonie a Ty opowiadasz  mu o wszystkim ze szczegółami 
Siedzicie i gadacie sobie a Harry cały czas płacze,ale nic nie mówi. 
 [H] - to straszne / i przytula Cię 
 [TY]- jak tylko dowiedziałam się o chorobie lekarze, rodzina i przyjaciele przygotowani mnie na najgorszę, dlatego nie przeżywam tego teraz już tak strasznie / i uśmiechasz się 
[H]- pamiętaj jak coś będzie nie tak dzwoń od razu i podaje Ci kartkę z numerem telefonu. 
[TY]- dziękuje 
Harry wyjaśnia Ci że musi wyjść, ale nikomu nic nie powiem, a Ty ponownie zostajesz sama, więc kładziesz się i oglądasz TV po chwili dostajesz sms-a od Liama 
 ^^ Co powiesz na to obiecane kino dzisiaj o 19 ^^ 
Patrzysz na zegarek 17 więc odpisujesz 
 ^^ jasne ;-) ^^
Idziesz na górę i przygotowujesz się do wyjścia. Makijaż i ciuch zajmują ci masę czasu, lecz na koniec zostawiasz perukę która Ci zajmuję najwięcej pracy. O godzinie 19 ktoś  puka do drzwi gotowa schodzi i otwierasz drzwi Liamowi . Jedziecie do kina na Titanic w 3D super film szczególnie w Twoim stanie zastanawiasz się czy Harry  nie wygadał się Liamowi. Obserwujesz jego zachowanie, ale nie widzisz jakiejś zmiany więc się nie martwisz i rozkoszujesz filmem. Po filmie odwozi Cię pod dom 
 [L]- świetnie się z Tobą bawiłem, jesteś niesamowita / i całuje Cię w policzek 
 [TY]- dziękuje, Ty również / zapraszasz go do domu, ale on odmawia tłumacząc się że musi przygotować się na jutro. Oboje wracacie do siebie a Ty idziesz spać 

4 MIESIĄCE PÓŹNIEJ 

Jesteś z Liamem od kąt zaprosił Cię no kina, następnego dnia spotkaliście się i poprosił Cię o chodzenie. Często opowiada Ci o zespole i o całym One Direction ( dowiedziałaś się że są z tego zespołu tydzień po tym jak Liam poprosił Cię o chodzenie).Jest Wam wspaniale, od dawna nie byłaś taka szczęśliwa. Liam to twój pierwszy chłopak od 2 lat ponieważ nie spotykałaś się z nimi od kąt dowiedziałaś się o chorobie. Życie z nim jest cudowne to prawdziwy gentlemen i romantyk. ALE choroba postępuje a Ty czujesz się coraz gorzej. Nie masz na nic siły. Boisz się że gdy powiesz Liamowi o chorobie to zrobi coś głupiego. Po rozmowie z Harrym postanawiasz zerwać z Liamem i wrócić do Polski. Nie umiesz zrobić tego osobiście więc gdy przychodzi do Ciebie Harry piszesz sms-a do Liama 
 ^^ To nie ma sensu ten nasz cały związek to koniec ^^
Harry przytula Cię i długo rozmawiacie, pomaga Ci się spakować i koło 23 wychodzi od Ciebie. Następnego  dnia budzi Cię pukanie do drzwi, ale nie masz siły ani ochoty aby podejść. Potem słyszysz jak dzwoni Twój telefon to Liam nie odbierasz tylko wyłączasz telefon.Ponownie kładziesz się spać i wstajesz koło 14 myjesz,się ubierasz i malujesz . Patrzysz na telefon a tam wiadomość od Harrego 
 ^^ On za bardzo Cię Kocha jednak powinnaś mu wszystko wytłumaczyć ^^
Po tym sms-ie łzy spływają Ci po policzku, nie wiesz co zrobić Potem przypominasz sobie że Liam kilka dni temu dał Ci bilety na ich koncert który jest dzisiaj odpisujesz Harremu 
 ^^ Okey masz rację, przyjdę na koncert a potem wszystko mu wyjaśnię ^^ 
Jesz obiad i szykujesz się do wyjścia. I jedziesz taxi pod Arenę gdzie znajduje się ich koncert. Masz bilety przy samej scenie. Koncert się zaczął a Ty mimo braku siły dobrze się bawisz.. Po kilku godzinach przyszła kolej na piosenkę  I should've kissed you Liam zaczął to śpiewać i patrzyć się na Ciebie Reflektory zaczęły na Ciebie świecić a Liam całą piosenkę patrzył na Ciebe i śpiewał ją sam. Ochroniarze poproszeni przez Liama wsadzili mnie na scenę. Po piosence złapał mnie za rękę i wyprowadził ze sceny.
 [L]- przepraszam za to co Ci zrobiłem 
 [TY]- Liam niczym nie zawiniłeś 
 [L] - to dlaczego ze mną zerwałaś 
 [TY]-  obiecuje Ci że powiem, ale po koncercie 
Liam wychodzi i zostawia Cię w garderobie. Siedzisz i zastanawiasz się jak mu to powiedzieć. Nagle robisz się senna jesteś wykończona w takim satnie nie powinnaś być po za łóżkiem  w końcu zasypiasz. Budzisz się w szpitalu otwierasz oczy i widzisz koło siebie siedzącego Liama 
 [TY]- hej / uśmiechasz się na jego widok 
 [L]- co się kochanie stało lekarze nie chcę mi powiedzieć 
 [TY]- przepraszam powinnam była od razu Ci powiedzieć ,ale się bałam 
 [L]- ale o czym ?
 [TY]- mam raka / od dawna nie zareagowałaś na to tak jak teraz od razu zaczęłaś płakać 
 [L]- w końcu mi się przyznałaś 
 [TY]-CO ? TO TY O TYM WIEDZIAŁEŚ ?
 [L]- tak zauważyłem pewne oznaki tej choroby a miałem już z nią styczność ponieważ moja mam chorowała 
 [TY]- to dlaczego nic nie powiedziałeś ?
 [L]- chciałem usłyszeć to od Ciebie, wcześniej nie byłaś na to gotowa / Liam całuje Cię i mono przytula 
 [TY] - kocham Cię Liam 
 [L] - ja Ciebie też, ale to nie koniec. Moja mama chorowała na raka 15 lat i umarła w wieku 38 lat miała skuteczną chemie. Taką samą jak Ty zaczniesz od jutra / ponownie Cię pocałował 
 [TY]- jak to podobno nie było dla mnie szans ?
 [L]- w UK wszystko jest możliwe 

10 LAT PÓŹNIEJ 

Masz 27 lat jesteś Panią Payne. Mieszkasz w Londynie z mężem i 3 letniki bliźniakami Lili i Lusy. Rodziców widziałaś jeszcze wiele razy. Chemioterapia bardzo pomogła i czujesz się już dużo lepiej, ale wiesz że kiedyś umrzesz, ale nie boisz się już ;-)





MAM NADZIEJE ŻE WAM SIĘ PODOBA ;-)
PISZCIE Z KIM CHCECIE NASTĘPNE A JEŻELI MA POWSTAĆ NASTĘPNY TO OCZEKUJE PRZYNAJMNIEJ 5 KOMENTARZY ;-) 




8 komentarzy:

  1. Pierwsza, pierwsza, pierwsza! O ile mnie nikt nie wyprzedzi ;-) W takim razie muszę bardzo szybko pisać ;-) Dobra, a tak na serio, to superrr! Myślałam, że znowu będzie smutne, a tu proszę! Się zakończyło! Szczęśliwie, że tak powiem ;-) Ja chcem następny o Zaynie!!! ;-D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podoba . I następny chciałabym z Zayn_em lub Niall_em .

    OdpowiedzUsuń
  3. Proszę zdecydowanie o imagina z Zaynem <333
    Ten jest super!!!! Tak samo jak i poprzednie;D
    Nie zapomnij o opowiadaniach;P
    ;****

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne Napisz z Niallem

    OdpowiedzUsuń
  5. extra napisz teraz z harrym i dodaj szybko następny rozdiał

    OdpowiedzUsuń
  6. Super, daje popalić wyobraźni :-) Na pewno będę często zaglądać. I przy okazji masz piąty komentarz i dodawaj kolejny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. super. bardzo mi się podoba
    Ja bym prosiła z Louis'em

    OdpowiedzUsuń
  8. supeer ! Mi się b.b.b.b.b. podoba ;D
    A następny mogłabyś napisać o Harrym ? plisss <333333333333

    OdpowiedzUsuń