poniedziałek, 7 maja 2012

♥ IMAGINES ♥

Harry ♥
Miałaś bardzo ciężki tydzień, wiele sprawdzianów, kłótnia z rodzicami, rozstanie z chłopakiem. Zawszę po ciężkim tygodniu chodzisz do kina, więc w tym postanowiłaś zrobić to samo. W niedziele po południu wybrałaś jakiś horror ubrałaś się i poszłaś do kina. Przed kinem stał ogromny baner informujący że w dniu dzisiejszym One Direction będzie rozdawać autografy i podpisywać płyty. Pomyślałaś sobie '' ZAJEBIŚCIE NAWET W KINIE NIE MOGĘ SOBIE ODPOCZĄĆ BO JAKIEŚ WARIATKI BĘDĄ LATAŁY, PISZCZAŁY I ODSTAWIAŁY SZOPKĘ PRZED CHŁOPAKAMI Z 1" chwilkę pomyślałaś i doszłaś do wniosku że nie zniszczy Ci to planów bo należy Ci się chodzi jeden miły moment pod koniec tygodnia. Czekałaś w kolejce po bilety i z ledwością uszłaś z życiem bo tak jak sądziłaś te fanki zachowywały się jak zwierzęta. Chcąc się poprawić wchodzisz do łazienki i od razu patrzysz w lustro i mówisz sama do siebie
 [TY]- nie jest źle, zawszę mogło być gorzej
 [H]- a według mnie wyglądasz pięknie - powiedział chłopak wchodząc do łazienki
W tym momencie uświadomiłaś sobie że nie patrzyłaś do jakiej łazienki wchodzisz
 [TY]- dziękuje, am chyba pomyliłam łazienki - mówisz do chłopaka
 [H]- rzeczywiście, ale to nic nie szkodzi, a jak wgl. to jestem Harry
 [TY]- miło mi ja jestem [T.I] bez względu na okoliczności poznania się
 [H]- hahaha no nie w każdej męskiej łazience poznaje się takie ładne dziewczyny,
 [TY] - słodko się uśmiechnełaś / wiesz co ja już muszę iść
 [H]- a okey nie zatrzymuję Cie pewnie znajomi na Ciebie czekają
 [TY]- chciała bym, ale nie jestem sama, za 5 minut film mi się zaczyna
 [H] - dlaczego sama ?
 [TY]- długo by opowiadać / powiedziałaś ze smutną miną
 [H]- to postaraj się tak w skrócie / po tych słowach zbliżył się do Ciebie i złapał za rękę
 [TY]- moim przyjaciołom nie podobał się mój chłopak uważali że jest chamski, beszczelny,złośliwy,i że to dupek pomijając to że mieli rację kazali mi wybierać a ja głupia wybrałam jego. A on zerwał ze mną i teraz nie mam nikogo. OOO ŁaŁ w sumie to krótka historia
 [H]- to przykre, możesz mi nie wierzyć,ale też tak miałem i całkowicie Cię rozumiem / chłopak Cie przytulił a tobie poleciała pojedyńcza łza
[H]- a na jaki idziesz film ?
[TY]- na horror, mam dosyć komedii romantycznych przypominających mi jak to inni ludzie maja lepiej niż ja
[H]- haha dobry pomysł a nie boisz się ?
W tym momencie do łazienki wchodzi jakiś chłopak
[CH] - Harry musimy już iść....am przepraszam przeszkadzam
[TY]- niee ja już wychodzę, było mi bardzo miło
Wychodzisz i kierujesz do sali. Początek filmu jest okey, ale potem Zombi, Wilkołaki, Wampiry i dużoo krwi. Cały czas się wykrzywiasz , nagle czujesz czyjąś rękę na ramieniu odwracasz się a tam Harry
[H]- mogę usiąść koło Ciebie ?
[TY]- jasne
[H]- film chyba nie za bardzo Ci się podoba
[TY]- no jakoś nie, jest trochę straszny a TY skąd wiesz ?
[H]- głupio się przyznać, ale od 10 minut byłem w sali i widziałem jak się bałaś, więc postanowiłem podejść, abyś już nie musiała się bać
[TY]- och dziękuje to słodkie
[H]- TY jesteś słodka
I siedzieliście wtuleni w siebie do końca filmu. Po filmie Harry zaproponował ze Cie odprowadzi, idąc do domu dużo rozmawialiście.
[TY]- ja już gdzieś Cię widziałam
[H]- ciekawe gdzie
[TY]- O mój Boże Ty jesteś Harry Styles z One Direction jak mogłam od razu nie zauważyć
[H]- ja tam się cieszę ponieważ poznałaś mnie jako zwykłego Harrego a nie członka zespołu 1D
[TY]- nie tylko go poznałam, ale również bardzo bardzo bardzo polubiłam
[H]- on Ciebie też
Potem Harry złapał Cię za rękę i tam szliście resztę drogi do domu. Potem na pożegnanie przytulił Cię i wymieniliście się numerami telefonu. Potem od razu poszłaś do pokoju umyłaś się i poszłaś spać. Rano obudził Cię sms
                          Hej czy nie miała byś ochoty na wyjście ze mną gdzieś Harry XoXo
Gdy tylko to zobaczyłam zaczęłam piszczeć i krzyczeć jak wariatka. odpisałam że z chęcią i dostałam ponownie sms-a
                         Super już nie mogę się doczekać. Przyjdę po Ciebie o 16 XoXo 
Przez długi czas zastanawiałaś
1) co będziecie robić, gdzie Cię zabierze
2) dlaczego w ogóle chce się z Tobą spotkać i czemu do Ciebie zagadał
O 15 zaczęłaś się przygotowywać i o 15;59 byłaś gotowa. Stałaś i czekałaś aż zadzwoni do drzwi. Równo o 16 pojawił się a Ty uradowana skakałaś z radości, ale tak aby nie zauważył.
[TY]- co będziemy robić ?
[H]- zobaczysz / po tych słowach zawiązał Ci przepaską oczy i złapał za rękę. Potem weszliście do samochodu po 20 minutach samochód się zatrzymał a Harry podał Ci rękę i zdjął przepaskę. Widok był cudowny. Pusta plaża koc, poduszki, świece, rzutnik,kosz z jedzeniem
[TY]- jakie to wszystko cudowne
[H]- miałem nadzieje że Ci się spodoba
[TY]- spodoba ja jestem zachwycona
Chłopak złapał Cie za rękę razem usiedliście na kocu. Włączył jakąś komedie romantyczną
[H]- mam nadzieje że w moim towarzystwie będziesz chciała oglądać
[TY]- oczywiście
Gdy film zaczął lecieć Harry był w Ciebie wtulony w Ty w niego. W pewnym momencie kiedy było już prawie zupełnie ciemno  świeciły jedynie świeczki
[H]- muszę Ci coś powiedzieć, może to za szybko, ale zakochałem się w tobie od pierwszego wejrzenia i czy zechciała byś być moją dziewczyną
[TY]- ja w tobie też się zakochałam i pocałowałaś go nieśmiało
[H]- uznaje to za tak i również Cię pocałował ale bardziej namiętnie




Am chyba wyszedł mi całkiem, całkiem. Proszę o komentarze aby powstał następny musi być przynajmniej ich 5.;-)
Następny IMAGINES będzie z Zayn a potem z Niall ;->



7 komentarzy:

  1. super dodaj szybko następne imaginy i rozdial

    OdpowiedzUsuń
  2. Ooooo... To słodkie . Dodaj coś o Zaynie lub Niallu . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne bardzo mi się podoba. zaglądam codziennie czy nie ma jakiegoś roździału ale imagines też mi się bardzo podoba

    ...jakbyś mogła to napisz coś o Louis'ie bardzo prosze

    OdpowiedzUsuń
  4. świetne bardzo mi się podoba. zaglądam codziennie czy nie ma jakiegoś roździału ale imagines też mi się bardzo podoba

    ...jakbyś mogła to napisz coś o Louis'ie bardzo prosze

    OdpowiedzUsuń
  5. Aaaaaa! Następny o Zaynie! ;-D A ten był supermega! :-D Jak zwykle ;-) Tylko daj z tym Zaynem coś wesołego! Plisss! Albo nie! Smutnego, ale zeby się potem superdobrze zakończyło ;-) Zresztą co ja Ci będę decydować, Twoja sprawa, co piszesz :-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, am okey będzie zgodnie z życzeniem ;->

      Usuń