czwartek, 3 maja 2012

♥ IMAGINES ♥

NIALL ♥
Nie należysz do najwyższych, najchudszych i najładniejszych dziewczyn. Niby przyjaciele i rodzina mówił Ci co innego, ale przeciesz oni nie powiedzą Ci prawdy. Jesz głównie wtedy gdy masz doła. Akurat dowiedziałaś się że Twoi rodzice się rozwodzą. To dobry moment aby pogrążyć się w słodyczach. Po rozmowie wybiegłaś z domu w kierunku swojej ulubionej cókierni. Tam zamówiłaś sobie babeczkę, torcik ,lody, oponkę i duży kawałek ciastka o smaku kokosa. Gdy zamówiłaś, płacisz i siadasz przy pierwszym wolnym stoliku. Pochłaniasz wszystko oprócz ogromnego kawałka ciasta, którego już nie możesz. Zauważasz blondyna podchodzącego do kasy rozmawia o czymś z sprzedawcą a potem obaj się na Ciebie patrzą. Po chwili podchodzi do Ciebie blondyn
[N]- hej, zadam Ci dziwne pytanie, czy mogę odkupić od Ciebei ten kawałek ciasta to mój ulubiony i niestety juz ostatni.
[TY]- hejka, am możesz go sobie wziąć bo ja i tak już nie moge / odpowidasz z nimą numer 3
[N] - naprawdę dziękuje, a mogę się dosiąść ?
[TY]- no jasne siadaj
[N] - dziękuje, a tak wgl.jestem Niall
[TY] - a ja {T.I} / i mina numer numer  1
Po chwili uświadamiasz sobie że Niall to członek zespołu One Direction zastanawiasz się dlaczego do Ciebie podszedł, może jesteś wyjątkowa i masz coś w sobie. No tak przypominasz sobie że przecież chciał ciasto i wszystko jasne. Niall szybko zjadł cały kawałek ciasta tym razem mina numer 6
[N]- czemu mi się tak przyglądasz ?
[TY]- po prostu nie widziałam nikogo kto zjadł by szybciej niż ja taki kawałek ciasta
[N]- hahahaha mnie nikt nie pobije
[TY]- widzę / zaczynasz się śmiać
Niall odnosi talarze wstaje i łapie Cię za rękę

[N]- chodzi teraz moja kolej
[TY]- ale na co ? / wstajesz nie pewnie
[N]- na odwdzięczenie Ci się za ciasto
[TY]- ale to nic takiego i tak już się najadłam
[N]- a dla mnie to dużo znaczyło, wstaniesz sama czy Ci pomóc ?
[TY]- hahahahah nie podniesiesz mnie
Niall podchodzi do Ciebie i bierze Cię na ręce
[N]- phi beż problemu
I prowadzi Cię gdzieś
[TY]-Niall puść okey wierze Ci że dasz radę, ale mogę iść sama naprawdę
[N]- tak jest zabawniej, albo nie mogę zdobić jeszcze jedno. / Odstawia Cię na ziemie, zakłada Ci opaskę na oczy a kiedy chcesz uciec łapie Cię ponownie i znowu gdzieś prowadzi tylko że tym razem nic nie widzisz
Po 10 minutach staje i kładzie Cię na ziemi ale jeszcze nie pozwala zdjąć opaski
[N]- już / i zdejmuje Ci opaskę
Widok który masz przed sobą jest cudowny. Zachód słońca, koc i koszyk pełen słodyczy
[TY] - jaki to piękny widok
[N]- najpiękniejszy widok mam przed sobą / patrzy Ci głęboko w oczy i łapie Cię za rękę, oboje siadacie na kocu i zachwycacie się widokiem zajadając truskawki w czekoladzie
[TY] - jesteś taki słodki / przytulasz się do niego
[N] - ( całuje Cię nieśmiało ) to Ty jesteś słodka
Potem wtulasz się w niego i siedzicie tam do rana. Gadacie o wszystkim i o niczym.

6 MIESIĘCY PÓŹNIEJ 


Jesteś od 5 miesięcy z Niallem. Wiesz że jest to ten jedyny. Oboje dużo jecie i macie te same ulubione potrawy. Jesteście ze sobą bardzo szczęśliwi. Mieszkasz z nim od 2 miesięcy. Bardzo dobrze dogadujesz się z chłopakami, którzy oznajmiają Ci że twoja przygoda dopiero się zaczyna.;-)

mina 1 - mina zadowolenia
mina 3- sztuczny uśmiech
mina 6 - WTF o co chodzi
 N- Niall

Jakoś ten z Niallem chyba mi nie wyszedł ;-(
Proszę o komentarze ;->


4 komentarze:

  1. Dzieki że jest wytłumaczenie tych liter :D Zajebiste uwielbiam twoje opowiadania

    OdpowiedzUsuń
  2. super mogła bys następny zrobic o harrym i szybko dodaj 24 rozdział plissssssssssssssssssss ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już napisałam o Liamie który dodam dzisiaj, ale następny będzie o Harrym obiecuje i pewnie będzie jutro. A co do 24 rozdziału to od jakiegoś czasu większą wenę mam do imagine i trudno jest mi coś wymyślić, ale jak tylko napiszę to od razu wstawię (myślę że to będzie sobota )

      Usuń
  3. E tam ,,nie wyszedł"! Jasne, że wyszedł ;-) I to całkiem fajnie wyszedł ;-)) Super :-) Nie mogę się doczekać następnego z Zayn'em! :-D

    OdpowiedzUsuń