wtorek, 1 maja 2012

♥ IMAGINES ♥


ZAYN ♥
Przyjechałaś do Londynu na wakacje do starszego brata, który tu mieszka. Byłaś bardzo podekscytowana całą tą sytuacją. Brat przyjechał po Cb na lotnisko a następnie zawiózł Cię do tymczasowego domu. Dom był piękny jak z bajki, twój pokój znajdował się na piętrze. Od razu poszłaś się rozpakować.w Dołu dochodziły jakieś odgłosy więc otworzyłaś drzwi
[T.B]- siostra złaź na dół chcę pokazać zabieram Cię na obiad
[TY]- okey już idę
Brat zabrał Cię do jakiejś naleśnikarni. Wiedział że naleśniki to Twoja słabość.
[T.B]- i co smakują ?
[TY]- jasne, jesteś  najlepszy
Potem niestety musiałam wyjść na potrzebą do toalety. Gdy wróciłam [I.B] gadał z jakimś chłopakiem, ale niestety miał na sobie kaptur i był odwrócony dlatego nie mogłam zobaczyć kto to z resztą i tak nie znam jego kolegów to co mi tam. Gdy podeszła chłopak coś wybełkotał i odszedł, a ja usiadłam do stolika.
[T.B] - [T.I] amm powiedz mi a spotykasz się aktualnie z kimś
[TY]- hahahahah ja nie ma nowy abym przy tacie mogła mieć chłopaka
[T.B]- oj przestań, na pewno nie jest tak źle, pzt. teraz są wakacje. A powiedz nadal podoba Ci się tan chłopak z tego zespołu którym masz poobklejany cały pokój ?
[TY]- Zayn no oczywiście to mój ideał
Nagle słyszysz czyiś uroczy, ale za razem szyderczy śmiech, lecz nie zwracasz na niego uwagi
[T.B]- to dobrze się składa bo chciałem Ci kogoś przedstawić
[TY]- okey, a kogo
Brat gestem ręki woła chłopaka który wcześniej z nam gadał aby podszedł do naszego stolika.
Chłopak zdejmuje kaptur, siada na przeciwko mnie koło Twojego brata i uśmiech się do Ciebie
[T.B] - kochana siostrzyczko chciał bym przedstawić Ci Twój ideał Zayn Malik
Ty robisz minę typu WTF a chłopak uśmiecha się do Ciebie i całuje Cię w rękę na przywitanie teraz na Twojej twarzy pojawia się tak zwany POKER FACE a chłopak zaczyna się śmiać razem z Twoim bratem i poznajesz że śmiech który słyszałaś należał do Zayna
[TY] - dobrze się bawisz robiąc ze mnie kretynkę (zwracasz się do barta)  / wkurzona wstajesz i chcesz wyjść, ale ktoś łapie Cię za rękę kiedy się odwracasz widzi że ręka należy do Zayna
[Z]- przepraszam to był mój pomysł.[I.B] opowiadał mi wiele o Tobie i o tym że lubisz mnie i mój zespół, ale sam chciałem przekonać się czy to prawda
[TY]- tak to co powiedziałam to prawda, ale nie zmienia to faktu że zrobiłam z siebie kretynkę
[Z]- wcale nie, moim zdaniem to było słodkie i uroczę.
Brat udając że musi już iść zostawia Was samych a wy siedzicie w naleśnikarni jeszcze przez parę godzin.
Z Zaynem naprawdę bardzo miło Ci się rozmawiało, nawet nie sądzisz że z kimś tak sławnym można normalnie pogadać. Zayn zaprasza Cię na randkę następnego dnia. Od razu zgadzasz się bez namysłu.
Następnego dnia o 18 jesteś już gotowa włosy, makijaż, ciuchy wszystko idealne jeszcze tylko brakuje jego. Po chwili słyszysz dzwonek do drzwi podbiegasz i otwierasz drzwi w których stoi Zayn z czerwonym bukietem róż .On naje Ci buziaka w policzek na przywitanie i wręcza róże. Kwity wkładasz do wazonu i razem z nim wychodzisz.
[TY]- to gdzie idziemy
[Z]- to niespodzianka
Zayn zawiązuje Ci oczy chustką i łapie Cię za rękę. Trochę się boisz, ale wiesz że to dobry przyjaciel twojego brata więc możesz mu zaufać. Po15 minutach dochodzicie do celu. Zayn zdejmuje Ci chustkę a Ty nie możesz uwierzyć własnym oczom. Las, ognisko, kiełbaski, namiot to co kochałam najbardziej. Od kąt [I.B] nie mieszka z Wami rodzice nie jeżdżą z Tobą do lasu.
[TY]- to niesamowite, dziękuje
[Z]- nie ma za co, dla takiej wyjątkowej dziewczyny jak TY wszystko / podszedł do Ciebie i Cię przytulił Ty spojrzałaś mu w jego piękne hipnotyzujące oczy w on w Twoje. Po chwili zaczął się do Ciebie przysuwać i Ty nieśmiało do niego. Musnął lekko twoje wargi a potem przegryzł swoje i lekko Cię pocałował. Niewinny całus przerodził się z namiętny pocałunek. Zayn lekko zaczął masować twoje plecy a Ty jego tors, oboje byliście do siebie przyssani. Potem na chwilkę przestał
[Z]- ja nic nie chce na siłę
Ty Tylko się uśmiechnełąś i wciągnełaś go do namiotu. Gdy zakończyliście zabawę w kotka i myszkę w namiocie. Wyszliście i piekliście kiełbaski. Oboje byliście w siebie wtuleni a Ty wiedziałaś że to ten jedyny.

5 LAT PÓŹNIEJ


Jesteś Panią Malik od 3 lat w waszą rocznice poznania Zayn poprosił Cię o rękę. Teraz mieszkacie razem w Londynie ze swoimi dziećmi. Macie 2 letnie bliźniaki, chłopca Tod'a i córkę Janet. Zespół nadal podbija świat, ale tobie to nie przeszkadza ponieważ na każdym razem kiedy wraca jesteś  bardzo zadowolona i
wynagradzasz to sobie w nocy.


Jeżeli  Wam się podoba to proszę o komentarze. Jeżeli macie propozycje z kim ma być następny również proszę o komentarze ;-)

6 komentarzy:

  1. WOW super czekam na następne nie pisze z kim bo nie ważne z kim robisz i tak wszystkie są świetne ;)plisssssssssssss dodaj szybko rozdzial 23

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne ale nie wiem kto to I.B na poczatku mogła bys tłumaczyc te inicjały :D

    OdpowiedzUsuń
  3. XLizyxxx I.B. - imię brata :-) A tak ogólnie, to extra ;-) Great! Ale ze mnie poliglota ;-)) Ale serio super. A następny może o Niallu? :-) Ja osobiście nie mogę się doczekać kolejnego imagine'a o Zaynie ;-))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuje za przetłumaczenie, rzeczywiście powinnam była to zrobić. Jasne następny będzie o Niallu ;-)

      Usuń
  4. Supeeer ! <33333333333333
    Zrób następny o Nialuu . plissss : ************

    OdpowiedzUsuń