poniedziałek, 14 maja 2012

♥ IMAGINES ♥

Niall ♥
Jesteś z Niallem od 3 lat dzisiaj jest wasza rocznica. Rano wstajesz o 10;00 ale obok Ciebie nie ma Nialla, lecz znajdujesz karteczkę { Hejka kochanie nie chciałem Cię budzić bo tak słodko spałaś. Czekam na Ciebie na dole idź na płatkami róż KOCHAM CIĘ } Wzruszyłaś się i zaczęłaś zastanawiać się jakie płatki róż. odwróciłaś się i zobaczyłaś po drugiej stronie łóżka dużoo płatków róż. Wstałam z łózka i szłam po nich. Płatki skończyły się w ogrodzie. Kiedy zobaczyłam co się tak dzieje oczy wyszły Ci na wierzch
[N]- już kochanie wstałaś / powiedział całując Cię w policzek
[T]- tak, a co tu sie dziej / pokazałaś na ogród ozdobiony kolorowymi światełkami, pięknie ozdobioną altankę, stół z śniadaniem
[N]- a takie tam dla Ciebiie
[T]- takie tam ? to jest wspaniałe
[N]- ciesze się że Ci się podoba
Niall złapał Cię za ręke i zaprowadził do altanki. Tam czekała na Ciebie angielska herbata, tosty i pomidorem i mozzarellą, jajecznica ze szczypiorkiem i do tego jabłko. jedliście i gadaliście. Zapomniałaś że wasza altanka znajduje się z przodu działki i a do tego mieliście niski płot dlatego ludzie bez większego problemu ludzie was widzieli a Wy zastawialiście sie dlaczego po pewnym czasie zrozumieliście że oboje jesteście w piżamach. Niall w bokserkach i Ty jedynie w bieliźnie i większej koszulce. Oboje parskneliście wielkim śmiechem. Po zjedzeniu śniadania gadaliście na temat tego jak się poznaliście.
[N]- pamiętasz nasze pierwsze spotkanie ?
[T]- to pewnie wylałeś na mój dekolt swojego shake i zacząłeś go wycierać
[N]- nooo a był co wycierać
[T]- zboczóch
[N]- a wiesz że minęły już 3 lata
[T]- wiem, i każdy dzień z tobą jest cudowny
[N]- z tobą również kochanie / i całuje Cie namieętnie i bierze na ręce, zrzuca wszystko ze stołu i kładzie Cię na nim
[Z]- ej ej ej ej......może nie publicznie
Oderwaliście się od siebie.
[Z]- a poprosiłeś ją w końcu
[N]- Zayn zamknij się
[T]- ale o co chodzi
Niall klęka przed tobą i wyjmuje pierscionek. [T.I] czy uczynisz mi ten zaszczyt i zostaniesz moją żoną ?
[T]- oczywiście tak, tak, tak

Teraz minęły kolejne 3 lata. Macie 2 letnią córeczkę Rose i od 1 jesteście małżeństwem. Zamieszkaliście sami to znaczy we trójkę. Jesteście szczęśliwi, ale jak w każdym związku macie wzloty i upadki.
------------------------------------------------------------------------------------

Trochę krótkie i w mojej głowie brzmiało dużooo lepiej. Mam nadzieje że mimo to podoba Wam się wiec jak możecie to skomentujcie to bardzo dużo dla mnie znaczy. Następny będzie o Louisie ;-)


Na nowym blogu pojawił się już prolog i bohaterowie ;->

5 komentarzy:

  1. Kocham twojego bloga <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesteś świetna ;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny <3

    Jak chcesz to poczytaj mojego;d

    http://onedirectionlovekamila.blogspot.com/

    Kamila.

    OdpowiedzUsuń