sobota, 26 maja 2012

♥ IMAGINES ♥ Cz.2

Liam ♥
[L]- wytłumaczysz mi to ?
[Ty]-przeszkadzałam Ci jedynie w karierze
[L]-chyba żartujesz
[Ty]- nie i dobrze o tym wiesz że tak było
[L]- nawet tak nie myśl
Wiadomo że kiedy wszystko ma się wydać to jak wszystko to WSZYSTKO do pokoju weszła twoja przyjaciółka z córeczką
[T.P]- ja muszę spadać masz Rossy / i podała ci córeczkę
[Ty]- okey dziękuje za opiekę
[T.P] spoko do jutra / i poszła
[Ty]- Liam nie mam czasu muszę zając się córką / i chciałaś z nią wyjść
[L]- ile ona ma ?
[Ty]- słucham ?
[L]- ile ona ma miesięcy ?
[Ty]- am...no..bo..ja muszę iść
Louis widząc tą sytuacje zagrodził Ci wyjście
[Lo] - odpowiedz mu
[Ty]- nie musze się Wam tłumaczyć
[L]- czy ona jest.....
[Ty]- dla Ciebie to ONA dla mnie to moja córeczka Rossy
[T.P] koniec tej szopki Liam to twoja córka, [T.I] jak wyjechała zaraz po ty dowiedziała się że jest w ciązy nie chcą Ci niszczyć zycia wychowywała ją sama. / weszła na chwilke powiedziała i wyszła
[L]- CO DO CHOLERY ?
[Ty]- nie drzyj się przy niej bo ją obudzisz
[[Li] -JESTEM WUJKIEM. WUJKIEM, WUJKIEM
[L] nie drzyj sie tak
Niestety Rossy nie obudziła
[Ty]-muszę iść już bo mała się obudziła pa
[L]- proszę zaczekaj, błagam nie chcę Cie stracić ponownie
Popatrzyłaś na niego przez chwilkę
[Ty]-dobra podałaś mu kluczę masz i chodz za mną
Prowadziłaś go do domu w którym mieszkałaś z córeczką. Po 10 minutach byliście na miejscu. Liam otworzył drzwi od domu a Ty od razu poszłaś uspać dziecko.
[Ty]- chcesz ją wziąć na ręce ?
[L] - a moge ?
[Ty]- no tak w końcu to i twoje dziecko
Liam wziął małą na ręce i nigdy jej już nie zostawił. To znaczy nie dosłownie. Został z Wam na jedną noc, potem następną i następną. Po paru tygodiach oświadczył Ci się. Teraz mineły od oświadczyn 3 lata. Mieszkacie razem w 3 ale już nie długo za miesiąc macie ślub a Ty jesteś w ciąży z bliźnietemi chłopcami.
-------------------------------------------------------------------------------                                                     Mam nadzieje że nie zwaliłam go i że podoba Wam się ;>
Następny będzie z Zayn ;-)

5 komentarzy:

  1. Świetne zakończenie . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaaa! Supersupersuper! :-D A najbardziej mi się podoba ostatnie zdanie notki pod imaginem ;-)) A ten imagin był extra! :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super to skończyłaś!!!!!! Cieszę się, że następny będzie z Zaynem tylko mam nadzieję, że będzie wesoły ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski!!!! Kiedy dodasz nowy? Nie mogę się doczekać ;D
    Chciałabym z Zayem ale może taki +18?

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne ale zawsze rodzą się bliźnieta xd

    OdpowiedzUsuń