czwartek, 17 maja 2012

♥ IMAGINES ♥ Cz. 1

Louis ♥
Mieszkasz w Londynie, masz 18 lat. Twoja mama jest dietetykiem a tata kucharzem.Zawsze jadłaś zdrowo, nigdy nie maiłaś w ustach jedzenia które zawiera sztuczne barwniki, konserwanty lub zbyt dużą ilość cukru. Siedziałaś własnie w parku na ławce zajadając marchewkę a obok Ciebie siedział Twój pies. Był to mamy york i wiedząc o tym że ma małą siłę i jest grzeczny trzymałaś luźno smycz. Obok Was przejechał jakiś mężczyzna na rowerze w koszyku trzymając kota. Twój pies dostrzegając zwierze dostał amoku, wyrwał Ci się i pobiegł za rowerzystą. Gdy tylko to zobaczyłaś zaczęłaś biec za psem wyglądało to komicznie Ty w 5 centymetrowych szpilkach w jednym ręku z marchewką a drugim torebką biegłaś za małym yorkiem biegnącym za rowerzystą. Ludzie jedynie się śmieli za miast pomóc. Nagle jakiś chłopak za daleko zobaczył co się dzieje i złapał Twojego psa.
[L]- to twój pies ?
[T]- tak, dziękuje że go złapałeś / mówiłaś zdyszana
[L]- nie ma za co, widzę że się zmęczyłaś, choć usiądziemy na ławce /  złapał Cie za rękę i zaprowadził do ławki
[L]- a tak w ogóle jestem Louis
[T]- bardzo mi miło a ja [T.I]
[L]- widzę że lubisz marchewki / uśmiechnął się do Ciebie
[T]- tak bardzo, w sumie to jedyna słodka rzecz jaką jem / nieśmiało odwzajemniłaś uśmiech
[L]- jak to , ja również lubię marchewki ale to nie są moje jedyne słodycze
[T]- to bardzo długa historia
[L]- ja mam czas i z chęcią posłucham
A Ty opowiedziałaś o swoich rodzicach o ich zasadach bla bla bla. Gadaliście tak z 4 godziny. On opowiadał Ci o sobie. Koło godziny 20 zrobiło Ci się zimno i powiedziałaś że musisz już wracać Lou dał Ci swoją bluzę i odprowadził do domu. Gdy staliście już pod domem
[L]- bardzo mi było miło, jesteś super dziewczyną
[T]- mi również było miło, ja jestem zwyczajna, Ty jesteś niezwykły, nigdy nie spotkałam takiego chłopaka jak ty.../ Lou zamknął Ci buzie pocałunkiem
[L]- dobranoc... coś mi się zdaje że się jeszcze zobaczymy / powiedział odchodzą i machając Ci
Wróciłaś do domu i robiłaś to co zawsze o tej porze. Koło 23 poszłaś spać. Rano dostałaś sms-a od swojej przyjaciółki abyś zobaczyła gazetę. Wstałaś szybko i wyszłaś przed domu po gazetę. Gdy otworzyłaś drzwi zobaczyłaś masę paparazzi. CO DO CHOLERY powiedziałaś na głos. Wziełaś gazetę i weszłaś szybko do domu. Na pierwszej stronie Twoje zdjęcie całującą się z Lou. Dopiero wtedy oświeciło Cię że ten Louis to Louis Tomlinson z One Direction. Zaczełaś piszczeć i krzyczeć, po chwili powaga. Postanowiłas szybko się umyć i ubrać po 40 minutach udało Ci się to i poszłaś do kuchni. Gdy już doszłaś usłyszałaś dzwonek do domu. CIEKAWE KTO TO ? pomyslałaś. Gdy otworzyłaś w drzwiach stanął Louis
[L]- hej możemy pogadać
[T]- am.... okey wchodź / i zaprosiłaś go do środka
[L]- czytałaś już gazetę
[T]- niee tylko oglądałam pierwszą stronę
[L]- przepraszam, przepraszam, przepraszam nie wiedziałam że ktoś zrobi mi zdjęcie, a nie chiałem mówić że jestem z 1D bo to że mnie nie poznałaś było takie słodkie i mogłem gadać z Tobą normalnie
[T]- nic się nie stało / usmiechnełaś się
[L]- a spotkasz się ze mną dzisiaj ?
[T]- z chęcią
[L]- przyjadę po Ciebie o 18
I wyszedł za Ty zastanawiałaś się co, gdzie i jak ;-)

============================================================
Jakoś mi nie wyszedł, ale mam nadzieje że 2 część będzie ciekawsza. Jeżeli Wam się podoba to komentujcie. Proszę o przynajmniej 4 komentarze ;->



7 komentarzy:

  1. Super . Już mnie ciekawi jaka będzie druga część . :)

    OdpowiedzUsuń
  2. super super i jeszcze raz auper bardzo mi się podoba
    No i nareszcie zrobiłaś o Louis'ie

    Czekam na 2 część

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie, ciekawe co wydaży się w drugiej części?
    Już nie mogę się doczekać;D

    OdpowiedzUsuń
  4. O ja nie mogęęęę! Jestem ciekawa co dalej! Pisz kochana, bo czwarty koment już jest ;)
    Przy okazji zapraszam do siebie! Piszę opowiadanie, ale nie mogę się zebrać na napisanie pierwszego rozdziału. http://moje-opowiadania.pinger.pl/ <- zapraszam! Jakbyś mogła to komentuj, będę wdzięczna. Możesz wklejać do komentarzy link swojego bloga, wtedy będę wiedziała, żę to Ty :)
    Pozdrawiam, Pisarka :*

    OdpowiedzUsuń
  5. A tak przy okazji to nie wiem czy wiesz ale na tym blogu http://diary-1d-opowiadanie.blogspot.com/ nie da się dodawac komentarzy :D

    OdpowiedzUsuń