poniedziałek, 9 kwietnia 2012

Trochę o naszych rodzinach ;-)

Ponieważ niedługo będzie rozdział związany z naszymi rodzinami a nie wiem czy wtedy będę miała tyle czasu aby napisać o nich więc postanowiłam wstawić to dzisiaj ;-)

             RODZINA EVELINY                     
Mama- Ewa 35 lat. Była modelka. O dziwo jej kariera w modelingu zaczęła się jakoś zaraz po porodzie pierwszego dziecka. Z pozoru zimna suka ( podobno skrzywienie zawodowe ), ale jak pozna się ją bliżej to jest naprawdę miłą osobą. Przyjaźni się z moją mamą.


Tata- Darek 38 lat. To z nim mieszkamy, dokładnie to nie wiem czym się zajmuje. Wiem tyle że jego praca jest związana z projektowaniem budynków. Ma bardzo dobry kontakt z dziećmi ( my często zachowujemy się jak dzieci, więc z nimi w szczególności ) Bardzo opiekuńczy, czasami za bardzo. Kiedy mamy jakiś problem on zawsze nam pomaga.


Magda - bardzo irytująca siostra Evel. Ma 10 lat. Evel mówi do niej MaDam. Najlepsza przyjaciółka mojej siostry.Nie ma dobrego kontaktu z Evel gdyż on nie cierpi  plastików. A widzi tak Magdę za 3 lata. Po prostu strasznie lubi się malować i przebierać.


Maks- 10 letni brat Evel. Kocha się popisywać przy pomocy swojej deski. To tz. skate. Udaje że ma wszystkich i wszystko gdzieś a tak naprawdę jest bardzo wrażliwy.





                     RODZINA PAULINY                            
Mama- Nazywa się Beata i ma 37 lat. Jest lekarzem a  dokładnie pediatrą. Paula jest naprawdę do niej podobna nie tylko z wyglądu ale również mają podobny śmiech i robią podobne miny. Jest bardzo ciepłą i miłą osobą. Moja mama bardzo ją lubi i co miesiąc jeżdżą na wielki podbój sklepów.


Tata- Bartek ma 34 lata. Przypomina mi bardzo Louisa. Wieczne dziecko. Jest DJ-em w klubach dla VIP-ów a przynajmniej tak mówi. Nigdy tak nie byłyśmy, nie pozwalał się odwiedzić w pracy. Nie wiem dlaczego ale Paula ma do niego dystans. Jest on najlepszym przyjacielem mojego taty.


Patryk- brat Pauli 12 latek. Anioł nie dziecko. Spokojny, grzeczny, uczynny, zawszę skory do pomocy.Uczestniczy we wszystkich możliwych wolontariatach. Wzorowy uczeń. Jest trochę zamknięty w sobie, ale jednocześnie wesoły.





                MOJA RODZINA (OLI)                                
Mama- moja kochana mama nazywa się Julia 36 lat. Jest stylistką w reality show. Moim zdaniem jest trochę wkurzająca, ale wszyscy mówią mi że mam super mamę. Jej praca umożliwia jej na częste spędzanie czasu z rodziną z czego bardzo się cieszę, bo mimo wszystko bardzo ją kocham i nie wiem co bym bez niej zrobiła.


Tata- mój tatuś nazywa się Karol i również ma 36 lat. Razem z moją mamą chodzili do jednej szkoły gdzie się poznali i zakochali. są ze sobą od 20 lat. Tata jest... no w sumie nie wiem, ale mówił mi że jego praca wziązana jest z branżą muzyczną. A on zajmuje się poprawkami muzyki przed wydaniem płyty.Jest najlepszym tatą na świecie. Pomaga mi często przekonać mamę do moich dziwnych pomysłów.


Zuza - moja kochana 10 letnia siostrzyczka. Nie wiem dlaczego ,ale próbuje bardzo upodobnić się do mnie co jest z jednej strony irytujące a z drugiej uroczę. Zawsze miałyśmy bardzo dobry kontakt. Jest w sumie miła i słodka ale nie dla każdego, współczuje jej wrogą. Podobno ma charakter po mnie .Hahahah


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz