niedziela, 15 kwietnia 2012

Rozdział 18

Wiem że rozdział miał być później, ale miałam teraz wolny czas. ;-)


*Paula
Ojciec po prostu mnie wkurwia. Wiedziałam że tak będzie, choć przez chwilkę myślałam że popuści. Przez 2 godziny był DJ to było spoko. Trzeba mu przyznać że jest zajebistym DJ, nigdzie nie słyszałam lepszego ani w Polsce ani UK. Tańczyłyśmy z Evel jak zawodowe tancerki. W klubie były tylko osoby między 18 a 25 rokiem życie ( bo akurat trafiłyśmy na taką porę i dzień tygodnia ) do tego prawie sami przystojni mężczyźni. Na początku to były zwykłe tańce które po paru drinkach ( oczywiście tata nic nie widział ) zmieniły się w erotic dance. Gdy tylko zszedł zaczął się na nas wydzierać, na szczęście nie wyczuł alkoholu. Wtedy wkroczyła Evel, która o dziwo była miła i załagodziła całą tą sytuacje. Potem jeszcze raz wszedł na 2 godziny, ale tym razem byłyśmy grzeczne. Koło 1;30 wróciłyśmy do domu. Evel była chyba bardziej zmęczona niż ja dlatego została u mnie na noc. Obie położyłyśmy się do łóżka tak jak stałyśmy i zasnełyśmy.
*Ola
O 16 zadzwonił Harry że będzie jutro w Polsce o 12;00. Nie sądziłam że wgl. przyjedzie a tym bardziej że tak szybko.Oczywiście szybko poinformowałam o tym tatusia, który powiedział że w takim razie weźmie sobie jutro wolne aby spędzić czas ( z jak to on mówi ) przyszłym zięciem. Potem spedziłam trochę czasu z Zuzą i pochwaliłam się jej że przyjeżdża Harry. Dawno tak dobrze się nie bawiłyśmy się naprawdę od dawna nie malowałyśmy się i czesałyśmy. Koło 19;00 mama zrobiła kolację, wszyscy razem usiedliśmy,jedliśmy i gadaliśmy jak przed moim wyjazdem. Przed 22 zrobiłam się senna, więc poszłam się umyć a następnie poszłam do swojego pokoju w którym od razu położyłam się do łóżka i tam leżąc w ciszy zastanawiałam się czy nie wrócić na stałe do Polski. W sumie za 2 lata i tak będę dorosła i będę  musiała się usamodzielnić. Pzt.wszystko w Londynie jest załatwione szkoła, mieszkanie i  trzy bardzo ważne dla mnie osoby tam mieszkają. ALE. Mogła bym przez te 2 lata pobyć dzieckiem i mieszkać z rodzicami, inne 3 bardzo ważne osoby są w Polsce za którą bardzo tęsknie. Sama nie wiem co mam zrobić. Po tym całym przemyślaniu zasnęłam.
*Rano u Oli 
O 11;00 obudził mnie tata. Wkurzyłam się bo budzik nie zadzwonił . Szybko pobiegłam do łazienki umyłam się, umalowałam i ubrałam się w http://stylistki.pl/oooooxoo-ooooo-x-170525/ o 11;40 siedzielismy już w samochodzie i jechaliśmy na lotnisko. Równo o 12;00 przyleciał samolot Harrego. Zanim wyszedł, znalazł walizkę, to minęło 15 minut. Gdy tylko go zobaczyłam od razu podbiegłam do niego przytuliłam go i pocałowałam.
- hej kochanie - powiedział Harry
- cześć - odpowiedziałam
- muszę Ci przedstawić kogoś - dodałam
- Harry to mój tata, tato to Harry - przedstawiłam ich sobie na wzajem. Jeden i drugie przywitali się. ( na szczęście mój tata dobrze mówi po Angielsku )Potem oczywiście pojechaliśmy do domu. W domu wszyscy na nas już czekali. Najfajniejsze było to iż moi kochani rodzice nie przemyśleli tej całej sytuacji. Nie mamy w domu wolnego pokoju ( kochana Zuza udawała że jest na mnie obrażone ) a Zuza powiedziała że nie odda swojego pokoju a Harry przecież nie będzie z nią dzielił pokoju. Dlatego cały jego pobyt u nas będzie dzielił ze mną pokój. Tata mocno się awanturował, ale we 3 dałyśmy rade go przekonać ( ja, mama i Zuza ). Harry rozpakował się u mnie bo w końcu zostaje na 3 dni. A ja nadaj nie mogłam uwierzyć w to że mój chłopak Harry Styles jest w Polsce.
*Evel 
Obudziłam się o 13;00 pół przytomna. Paula leżała koło mnie ale już umyta i przebrana w http://stylistki.pl/latoo-wszedzie-d-13037/. Gadałyśmy trochę na temat wczorajszego wieczorku, potem pożyczyła mi swoje ciuchy http://stylistki.pl/superman-171014/ i o 14;00 wróciłam do domu. W domu nikogo nie było tylko ja sama, samiusień, tylko ja i ja i ja i ja. Mówię jak ktoś zdesperowany. Lubie czasami pobyć sama szczególnie od kiedy rodzice się rozwiedli.


Mam nadzieje że rozdział się podoba ;-) 
Oczywiście proszę o komentowanie ;* 

6 komentarzy:

  1. Super :-D Podoba mi sie :-) Czekam na next ;-))

    OdpowiedzUsuń
  2. Czekam na nowy . :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiem że w kółko powtarzam że ten blog jest boski i świetny (itp.), ale taka prawda jest fenomenalny.! <33

    OdpowiedzUsuń