niedziela, 15 kwietnia 2012

Rozdział 17

Po 20 minutach byłam już umyta, umalowana i ubrana w http://stylistki.pl/bez-nazwy-171553/ jak za starych dobrych czasów . Więc zeszłam na dół do rodziny na śniadanie. W kuchni czekali na mnie rodzice.
- witaj w domu Olu - powiedziała mam przytulając mnie
- hej - odpowiedziałam
- co chcesz na śniadanie - spytała tata
- gofry z syropem czekoladowym - odpowiedziałam
- dobra to siadaj i opowiedz nam wszystko o tym chłopaku, a ja zrobię Ci śniadanie - powiedział tata
Zaczęłam od tego jak poznaliśmy się w MilkShateCity, a potem wszytko samo jakoś poszło. No ominęłam jedynie sytuację w basenie i łazience.
- jesteś z nim szczęśliwa ? - spytała rozpromieniona mama
- tak, to najcudowniejszy facet na świecie, oczywiście zaraz po Tobie tato - powiedziałam przytulając się do tatusia.
- ciesze się Twoim szczęściem ale, - powiedział z głupawym uśmiechem
- nie podoba mi się to ALE - powiedziałam wkurzona na tatę
- a mi nie podoba się to że moja 16 letnia córka mieszkająca w Londynie prowadza się z jakimś śpiewającym gwiazdorem i to starszym o 2 lata, dlatego do półki go nie poznam zostajesz w Polsce - powiedział tata
-  CO ? - spytałam
- tak ,więc kiedy przyjeżdża - spytał z uśmiechem na twarzy
 - wieczorem dam Ci znać - odpowiedziałam wystawiając mu język
Po śniadaniu zadzwoniłam do Harrego a on powiedział że zobaczy co da się zrobić i zadzwoni wieczorem.
*Paula
Obudziła mnie mam o 10;00 mówiąc że chce ze mną porozmawiać a o 12;00 musi wyjść do pracy. Umyłam się lekko pomalowałam ( bo mam nie lubi jak mocno się maluje ) i założyłam http://stylistki.pl/bez-nazwy-170534/ o 10;40 poszłam do niej do sypialni i rozmawiałyśmy ponowienie a temat Zayn'a, mojego powrotu do Londynu i przyszłości. Nie starczyło nam czasu, więc zabrała mnie do pracy. Nawet nie wiedziałam że jej praca jest taka fajna. Nigdy nie byłam tak blisko z mamą, rozmawiałyśmy o wszystkim. Niestety doszedł temat taty, nienawidzę o nim rozmawiać. On jest jak dziecko a w końcu od dawna jest dorosły. Mama chcąc abym spędziła z nim trochę czasu namówiła go  aby dzisiaj o 21;00 zabrał mnie i dziewczyny do clubu. Nigdy tego nie robiła, może nie będzie tak źle.  Od razu zadzwoniłam do dziewczyn. Evel od razu się zgodziła, a Ola zaczęła coś mówić o Harrym w Polsce, ale nie rozumiałam bo akurat mama przyjmowała jakiegoś niemowlaka który cały czas płakał. Jak tylko wróciłam do domu o 19;00 zaczęłam się szykować.
* Evelina
Od rana mama jakoś dziwnie się zachowywała wysłała Maksa i Magdę do babci na cały dzień i noc. A gdy dowidziała się że idę z Paulą do klubu to o mało nie posikała się ze szczęścia. Cały dzień spędziłam na oglądaniu w końcu Polskiego telewizji. Dopiero koło 19;00 zaczęłam się szykować. Makijaż ciuchy http://stylistki.pl/bez-nazwy-170534/, i fryzura zajęły mi 1,5 godziny. O 20; 30 byłam gotowa i pojechałam do Pauliny. Gdy weszłam do niej do domu usłyszałam jakąś awanturę miedzy nią a jej tatą.
- chyba sobie żartujesz - wrzasnęła oburzona Paula
- nie, ja jestem ojcem i to ja ustalam reguły - powiedział ostro jej tata
- ciekawe od kiedy zachowujesz się jak ojciec ? - krzyknęła
- przestańcie - powiedziała ostro jej mama
Potem wyszliśmy z domu a ja przyglądałam się ciuchom Pauli były super http://stylistki.pl/2-145880/

Chyba mi się udał, ale proszę Was o komentowanie wszystkich czytających ;-)

4 komentarze:

  1. Sorki, ze nie komentowalam ostatniego rozdziału, ale znowu czytałam dwa na raz ;-)) Oba świetne :-) Tylko dalej nie wiem, po co Zaynowi były te fotki, ale to szczegół :-) Ogólnie super, czekam na next :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze na ten pomysł pomógł mi wpaść mój straszy brat, który chyba ma już doświadczenie jeżeli chodzi o takie dziwne rzeczy ;-)

      Usuń
  2. supeeeeeeeeeeer !!! <333333333333

    OdpowiedzUsuń
  3. Dużo osób ma na swoim kompie takie zdjęcia. Nie mówię tego z własnego doświadczenia, ale wiem jak to jest. ;p

    OdpowiedzUsuń