sobota, 7 kwietnia 2012

Rozdział 12

Całował się z dziewczyną z którą go wiedziałam. Gdy tylko to zobaczyłam to chciałam zwrócić się do Pauli, ale Lou zobaczył co się ze mną dzieje, szturchnął Harrego i obaj zamknęli mi buzie. Louis zaczął mnie wyprowadzać z sali, gdy Harry tłumaczył Liamowi i Pauli że źle się poczułam.
- CO DO CHOLER SIĘ DZIEJE- krzyknełam gdy tylko mnie puścił
- nie krzycz tak głośno- powiedział speszony Lou
- CZY WAS DO KOŃCA POJEBAŁO ???, JESZCZE GO KRYJECIE ??? - zaczęłam się awanturować
- Ola ciszej błagam, zaraz Ci wszystko wytłumaczymy - powiedział Harry bardzo zdenerwowany
- słucham....tłumacz - powiedziałam nieco ciszej
- ta dziewczyna to nasza fanka - zaczął Harry
- o ja się z tym nie zgadzam po 1 to fanka Zayna a po 2 po jest psychofanka - dopowiedział Lou
- dobra nie ważne chodzi o to że szantażuje biednego Zayna że jak nie będzie z nią chodził i wgl. to wsadzi do sieci jego nagie zdjęcia. on nie może tego nigdzie zgłosić bo jej tata jest policjantem - Harry
- czyli to nie prawda że Paula coś zrobiła nie tak i Zayn już jej nie kocha ??? - powiedziałam z nadzieją
- no oczywiście że nie - odpowiedział Harry
- Zayn jej uległ go chce dostać się do jej kompa i usunąć zdjęcia - wytłumaczył Lou
- musisz nam pomóc aby Paula się nie dowiedziała - powiedział Harry
- nie dam rady, ja nie mam przed nią - rozpłakałam się
- skarbie nie płacz, po prostu nigdzie na razie nie wychodźcie nigdzie - powiedział Harry wycierając mi łzy i przytulając mnie
- okey - przytaknęłam i wtuliłam się w niego i Lou
- będzie dobrze zobaczysz - powiedział Lou całując mnie w policzek
Staliśmy i gadaliśmy jeszcze z 40 min. Potem skończył się film i doszedł do nas Liam i Paula wcisnęłam im jakąś bajeczkę i pojechaliśmy do domu. Gdy weszliśmy do domu Harry i Lou poszli ze mną do mojego pokoju a Liam i Paula zostali na dole i oglądali jakiś film. Obgadałam z chłopakami że na razie będziemy siedział w domu tak będzie najbezpieczniej a jak już będziemy chciały iść gdzieś to napiszemy do chłopaków aby ich poinformować. Nasza rozmowa trwała do 21;00
- dobra zbieramy się - powiedział Lou
- no dobra w sumie jest już późno - powiedział Harry
- Kocham Cię - dodał całując mnie delikatnie
- ja ciebie też - odwzajemniłam pocałunek
- ja też tu jestem - dodał że smutną miną Lou, a ja wtedy pocałowałam go w policzek
Potem wystawił język loczkowi,a ten podszedł do mnie i namiętnie mnie pocałował wplatając palce w moje włosy.
- tego nie przebijesz- powiedział uśmiechając się złowieszczo Harry do Lou
Potem jeden i drugi zszedł na duł i razem z Liamem opuścili nasz dom.
- dziękuje, miło spędziłam dzięki tobie czas - powiedziała przytulając mnie
- nie ma za co -  sama wtuliłam się w nią
Potem poszłyśmy do mnie do pokoju i siedziałyśmy do 4;00 w nocy.

Proszę o komentarze każdego kto czytał ;-)


7 komentarzy:

  1. Jaaa... czytam . I blog jest super . Tylko czasem nie wiem kto co mowi i robi . :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Supeeeer ! ;>>>> Pisz daleeeej ! <33333333
    ;3

    OdpowiedzUsuń
  3. świetny będzie dziś 13???

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajnie, fajnie :-) Tylko jedno mnie ciekawi. Skąd ta fanka, miała te fotki Zayna?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W następnych rozdziałach będzie napisane ;-)

      Usuń