poniedziałek, 30 kwietnia 2012

♥ IMAGINES ♥

Harry ♥ 1
Mieszkasz w Londynie.Twoja młodsza siostra jest ogromną fanką One Direction, którzy mają rozdawać autografy niedaleko twojego domu w jakiś parku. Rodzice nie maja czasu pójść z Twoją siostrą więc mała błaga Cię abyś poszła z nią ponieważ ma dopiero 8 lat to sama nie pójdzie. Z początku nie chce Ci się ponieważ nie jesteś ich jakąś wielką fanką pzt. uważasz że masz 17 lat i jesteś za duża na takich boysband. Ale po namowach rodziców i siostry zgadzasz się. Ubierasz się normalnie jeansowe szorty, różowa koszulka i jeansowa kamizelka do tego różowe coversy. Twoja siostra zakłada ukochaną koszulkę z napisem                     I LOVE 1D. Na chwilkę zastanawiasz się czy jest sens bo boisz się że siostra trochę Cię ośmieszy,ale jednak wychodzicie z domu gdy tylko zbliżasz się do parku oczy wychodzą Ci na wierzch jesteś dobra z matematyki dlatego z łatwością na oko mierzysz że do chłopców w tej pozycji brakuje Ci ok 500 metrów.
[TY]- wiesz siostra że bardzo Cię kocham i nawet przyszłam tu tylko dla cb ale nie będę stała tu kurna do wieczora
[SIOSTRA]- błagam, błagam, błagam
[TY]- proszę Ci zlituj się wiesz ile tu jest ludzi ?
Siostra nie odezwała się tylko zaczęła płakać, próbowałaś ją uspokoić ale nic na nią nie działało a ludzie bardzo  się na was patrzyli
[TY]- okey wygrałaś, ale Ty tu postoisz a ja pójdę po lody i jakiś magazyn bo coś mi się zdaje że długo tu postoimy.
[SIOSTRA]-okej, okej kocham Cię
Oddalasz się w kierunku najbliższej kawiarni kupujesz 2 lody i płacisz za nie, naglę ktoś cie popycha a lody lądują na Twojej koszulce
[TY]- uważaj jak chodzisz
[KTOŚ]- przepraszam naprawdę mi przykro, zaraz Ci odkupię te lody
[TY]-nic się nie stało, trudni, nie trzeba
Odwracasz się z stronę nie znajomego i nie wierzysz własnym oczom nieznajomy to Harry Styles z One Direction nie jesteś jego jakąś wielką fanką, tak w sumie to wgl. nie jesteś jego fanką dlatego reagujesz jak na normalnego człowieka. Potem prosisz sprzedawcę o jeszcze 2 lody, gdy już masz płacić Harry łapie Cię za ręke i ciagnie w swoją stronę korzystając z okazji ze nie wiesz co się dzieje płaci za Cb
[TY]- ej...
[HARRY]- to moja wina pozwól że jakoś Ci to wynagrodzę
[TY]- dziękuje / po chwili patrzysz mu głęboko w oczy i lekko się uśmiechasz Harry to widzi o również na jego twarzy pojawia się uśmiech
[HARRY] - to jak mogę Ci to wynagrodzić ?
[TY]- podpisał byś koszulkę i płytę ?
[HARRY]- trafiłem na fankę
[TY]- to dla mojej siostry która was uwielbia
[HARRY]- czyli nas nie lubisz / po tych słowach posmutniał
[TY]- tego nie powiedziałam
[HARRY]- to przedstaw mi swoją siostrę
Łapiesz chłopaka ze rękę i prowadzisz do do siostry która stoi do Was tyłem. Pukasz ją lekko w ramie, następnie szybko zasłaniasz jej buzie bo widzisz jej wyraz twarzy i wiesz że inaczej wybuchła by krzykiem. Harry bierze twoja siostrę na ręce a Cb łapie za rękę i prowadzi wzdłuż kolejki. Po 4 minutach pochodzicie do stolika przy którym siedzą chłopcy. Harry oznajmia że teraz maja chwilkę przerwy i razem z tobą, siostrą i chłopakami siadacie na ławce ogrodzonej tylko dla chłopców. Harry przedstawia Wam wszystkich po koleji. Chłopcy miło Cię witają gadasz ze wszystkimi ale zauważasz że Harry cały czas się na cb patrzy. Chłopcy zdobili sobie z Wami zdjęcia a potem dali Wam autografy.
[LOU]- niestety musimy już iść
[TY]- rozumiemy
[1D]- papa miło było Was poznać
[TY i SIOTRA]- nam Was też
Odwracasz się i idziesz w stronę domu, ale zauważasz że obok Cb nie ma siostry. Po chwili zauważasz że wiąże sznurówkę. Obje wracacie do domu. Potem Ty idziesz do Sb do pokoju a Twoja siostra do siebie. Wchodzi na Facebook, oglądasz telewizję i nagle wchodzi co pokoju Twoja siostra
[SIOSTRA]- mam coś dla Ciebie / i podaje Ci białą karteczkę z napisem
 ^^ KONIECZNIE ZADZWOŃ [NR] HARRY xoxo^^
Uśmiechasz się pod nosem i dzwonisz pod numer ;->

MAM NADZIEJE ŻE SIĘ PODOBA JEŻELI TAK TO PROSZĘ O KOMENTARZE. NASTĘPNY POJAWI SIĘ O 5 KOMENTARZACH 



10 komentarzy:

  1. Genialny blog! Czekam na następne posty! Zapraszam na moje!
    cozamaliny.blogspot.com
    musiconedirection.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. super kiedy będą następne ????

    OdpowiedzUsuń
  3. super ci to wychodzi mam nadzieje że będzie tego coraz więcej :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super piszesz : 33
    Czy następny będzie z Zaynem? : >
    Ładnie proszę *.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkim bardzo dziękuje ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Aaaaaaaa !!!!!!!! Ale Supeeer <3333
    Nie żebym tam była jakąś wielką fanką, ale to super ci wyszło <3333333333333333 Kocham ich i muzyke i wgl : ******** I ciebie teeż <3333

    OdpowiedzUsuń
  7. Super mi się naprawdę podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Super :-)) Nareszcie coś wesołego ;-) Ale ten poprzedni iamgine też był extra :-))

    OdpowiedzUsuń