niedziela, 18 marca 2012

Rozdział 5

2 tygodnie bez naszego rodzeństwa to prawie wieczność dlatego dzisiaj maja do nas przyjechać, będziemy ich miały na wyłączność na tydzień. W sumie to każda z nas nie może się doczekać. Nasze rodzeństwo to;
-Zuza to moja siostra ma 10 lat
- Patryk to brat Pauli ma 12 lat
- Madzia to siostra Evel ma 10 lat
- Maks to również jej brat i ma 13 lat.
Od rana w domu było pełno hałasu każda z nas chciała dobrze wypaść przed rodzeństwem. Evel postanowiła założyć http://stylistki.pl/qwerty-157678/, Paula http://stylistki.pl/ny-163778/ ,a ja  http://stylistki.pl/czerwony---156804/. potem byłyśmy już gotowe pokazać się rodzeństwu. Na lotnisko zawiozła nas Paula która zrobiła sobie prawo jazdy, była z tego powodu bardzo z siebie dumna. Gdy tylko zobaczyłyśmy nasze potworki to od razu się rozpłakałyśmy one z resztą też. Ludzie dziwnie się na nas patrzyli ale my byłyśmy już przyzwyczajone.
Po powrocie do domu pokazałyśmy im ich pokoje Zuza dzieliła pokój z Madzią na naszym pietrze a pod nimi Patryk i Maks. Pokoje im się podobały może dlatego ze były w nich ogromne telewizory i laptopy. Dzieciaki zgłodniały więc zrobiłyśmy im coś do przegryzienia i popędziliśmy do wesołego miasteczka.Nikt z nich nigdy w takim jeszcze nie był, byliśmy chyba na wszystkim co było możliwe.Mi i dziewczyną najbardziej podobał się dom strachów ale dzieciom trochę mniej.Ludzie nie wiem dlaczego patrzyli na nas jak matki z dziećmi i mówili że ładne mamy pociechy. Śmiesznie było. Po paru godzinach uważałyśmy że to koniec i na dzieciaki czekała miła niespodzianka. Pod wesołe miasteczko podjechał ogromny czarny samochód do którego wpakowałyśmy rodzeństwo. Po 15 minutach byliśmy na miejscu, dojechaliśmy pod ogromny dom drzwi otworzyli nam gospodarze czyli Harry, Liam, Niall, Zayn i Louis. Harry i Zayn przedstawił nas wszystkim okazało się że pozostali chłopcy są równie mili. Dzieciaki zaczęły skakać i piszczeć aha okazało się że całkiem nieźle umieją angielski i trochę gadali z chłopakami. Gdy skończyło się całe zamieszanie zauważyłam że zniknął Niall i Evel tylko domyślałyśmy się z Paulą gdzie są i co robią. Chłopaki śpiewali, tańczyli i bardzo opiekowali się naszym rodzeństwem, miło było na to patrzeć.Gdy cała 5 była już w komplecie zaśpiewali nam swoją nową piosenkę oczywiście była o miłości Zayn śpiewając ją patrzył cały czas na Paula było to urodzę.Potem zauważyłam że moja nieśmiała Zuza podbija do Louisa ale on zachował się u porzątku i tanńczył z nią i gadał jak z dziewczyną i jego wieku mino że miedzy nimi jest 9 lat różnicy. Chciała trochę odetchnąć i wyszłam na balkon który maił widok na cało Londyn to był niezapomniany widok. Po chwili poczułam czyiś oddech na szyli kazało się że to był Harry objoł mnie w tali a potem odwrócił do siebie przodem i pocałował.To był najcudowniejsza chwila w moim życiu. Cały pocałunek trwał z 30 sekund potem przytulił mnie i powiedział
- wiesz muszę ci coś powiedzieć a więc........- nie zdążył dokończyć bo weszła Zuza z pretensjami że jest zmęczona
- Zuza poczekaj chwilkę już idę- odpwiedziałam
- ale ja chce teraz- i zaczęła ciagnąć mnie za rękę
W tej chwili obudził się we mnie morderczy instynkt ale nie chciałam aby chłopcy byli tego światkiem a tym bardziej Harry 
- przepraszam Harry muszę iść- pocałowałam go w policzek i weszła z Zuza do środka
- ej laski zbieramy bachorki i idziemy jest już późno- powiedziałam
- jasne - powiedziały zgodnie
chłopcy odprowadzili nas do drzwi widziałam wzrok Harrego na mnie i Zuzie ale co mogłam zrobić w końcu jest małym dzieckiem. Gdy wychodziłyśmy takxi stała już pod domem. Pożegnałyśmy się i pojechałyśmy do domu. W domu zrobiłyśmy kolacje dla rodzeństwa, dopilnowałyśmy aby się umyło i poszło spać. Potem same poszłyśmy się umyć. Koło 23 leżałam już w łóżku. Położyłam telefon pod poduszkę i wyłączyłam lampkę. Po chwili poczułam wibrację z pod poduszki to był sms od Harrego                                              < Miło spędziłem z tobą czas xoxo> odpisałam < Ja z tobą też  xoxo szkoda że nam Zuza przerwała> na to odpowiedział < takie są dzieci, kiedyś sią dowiesz co chciałem ci powiedzieć dobranoc xoxo>  po tym sms poszłam spać.


Proszę każdego czytającego o komentarz ;-)

6 komentarzy:

  1. twój blog jest świetny, ten rozdzial też pisz dalej

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuje, nowy rozdział będzie jutro ;-)

      Usuń
  2. fajny blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wspaniały blog. Wiem że mogę czytać dalej od razu, ale w trakcie komentowania i przewijania, jestem ciekawa co będzie dalej. <3 Świetny.

    OdpowiedzUsuń
  4. Skoro chcesz komentarz to masz ale tu nie ma co komentować bo to po prostu SUPER !!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Super!! Haha! Rozwalił mnie ten moment gdy napisałaś to:
    ej laski zbieramy bachorki!
    hehe!
    I♥1D

    OdpowiedzUsuń