czwartek, 29 marca 2012

Rozdział 9

Rano o 8;00 każda z nas dostała sms-a od swojego chłopaka z przeprosinami. Było to zabawne ponieważ wszystkie leżałyśmy na materacu w ogrodzie gdy nagle w tym samym momencie rozległy się dzwięki sms-ów.
- < Bardzo Cię przepraszam za tę głupią sytuację > - odczytała Evel treść sms
- < Nie sądziłem że to tak się potoczy > - dodała Paula
- < Mam nadzieje że w ramach rekompensaty dasz się zaprosić na wyjście > - dokończyłam
- < Będę u Ciebie o 18;00 > - Evel
- <Błagam wybacz mi > - Paula
- < Kocham Cię > Ola
- Niall, Zayn, Harry powiedziała każda z nas
Długo myślałyśmy nad tą propozycją. Czy często będzie powtarzać się ta sytuacja..?, Czy kochają nas tak naprawdę...?, Czy jesteśmy jedynie maskotkami...? Uznałyśmy że damy im jeszcze jedną szansę. O 17;40 byłyśmy już prawie gotowe, jeszcze tylko lekkie poprawki. Paula podkręciła swoje krótkie blond włosy i założyła http://stylistki.pl/fioletowy-szal-166357/, Evel wyprostowała  swoje długie  ciemne włosy i założyła   http://stylistki.pl/ciapki-166361/ a ja spięłam włosy w eleganckiego koka  http://stylistki.pl/rozowa-elegancja-166356/. Równo o 18;00 podjechał po nas Lou. Gdy już wsiadłyśmy zobaczyłyśmy że po za nim nikogo innego nie ma.
- a gdzie chłopcy- spytała Evel
- wszystkiego dowiecie się na miejscu - odpowiedział Lou
Staneliśmy przed kinem gdzie czekali już chłopcy, każdy z nim trzymał w reku nasze ulubione kwiaty
^^ Niall kupił Evel słoneczniki które kochała
^^ Zayn kupił Pauli jej ulubione białe róże
^^ Harry za to kupił mi kolorowe tulipany za którymi przepadam
Po tym jak wręczyli nam kwiaty zaprosili nas do zupełnie pustego kina.
- gdzie wszyscy są ???- spytałam
- po za nami nie ma tu nikogo- odpowiedział mi Harry
- chcieliśmy was a taki sposób przeprosić- dodał Niall patrząc w oczy Evel
- jesteście kochani- pisknełysmy chórem
Potem każdy złapał swoją dziewczynę za rękę i zabrali nas na ulubiony film;
^^ Niall zabrał Paule na jakąś komedie romantyczną
^^ Zayn zabrał Evel na horror
^^ a Harry mnie na jakąś parodie
Po filmie oznajmili nam że to nie koniec i że czeka na nas jeszcze jakaś niespodzianka. Chłopcy zasłonili każdej z nas oczy a gdy już pozwolili nam zobaczyć co się dzieje. Stała przed nami długo czarna limuzyna która zabrała nas na plaże która była pięknie ozdobiona i oświetlona. Nikogo po za nami tak nie było znowu.Po za oświetleniem można było dostrzec jeszcze 3 koce ale po różnych stronach plaży. Na molo leżał fioletowy koc zarezerwowany dla Pauli i Zayn. Na środku tuż przy brzegu różowy który był przyszykowany dla mnie i Harrego. A w oddale i ciemnym miejscu turkusowy dla Evel i Nialla. Potem każda z nas usiadła koło swojego chłopaka i skupiłam się na Harrym tracąc dziewczyny z oczu.
- dziękuje za to wszystko to jest wspaniałe żaden chłopak nigdy nie zrobił dla mnie nic takiego-powiedziałam ze łzami w oczach
- bo nikt nie kocha Cię tak jak ja - powiedział całując mnie delikatnie
- wiesz nie zdążyłem Ci jeszcze powiedzieć że wspaniale wyglądasz- powiedział patrząc mi w oczy
- dziękuje Ty też niczego sobie- powiedziałam z rogalikiem na twarzy
Potem otworzył koszyk w którym była masa jedzenia i szampan. Siedzieliśmy tak do 3;30 w nocy było wspaniale jedliśmy, piliśmy, gadaliśmy i nawet zrobiliśmy sobie parę zdjęć na pamiątkę. Koło 4nad ranem zaczęło wschodzić słonce było to cudowny widok. Potem nie do końca wiem co się stało bo chyba usnęłam.


* Paula
Było cudownie nigdy w życiu nie przeżyłam czegoś takiego. Zayn jest cudowny zastanawiam się czy o może być ten jedyny. Mamy wspólne zainteresowania. I podobne podejście do życia. Jest też zentelmenem gdy tylko zobaczył że mi zimno od razu oddał mi swoja marynarkę i pocałował mnie abym się rozgrzała. niestety potem było mi na tyle dobrze że usnełam u niego na kolanach.

* Evel
Niall wie co lubię wybrał specjalnie miejsce mniej oświetlone. Kocham go i to że tak dobrze mnie zna. Opowiadaliśmy sobie śmieszne historyjki które nam się przydarzyły. On jest taki zabawny, od rozwodu rodziców pierwszy raz czuje się tak dobrze. Chciała bym aby tak było już zawszę. Było extra do momentu aż urwał mi się film.


Proszę o komentarze każdego czytającego ;-)

2 komentarze:

  1. bardzo fajny.;)

    OdpowiedzUsuń
  2. kokam harrystyles......31 lipca 2012 04:49

    bardzo super naprawde nie widzialam leprzego ........a tak wogole nie zrozum mnie zle ale zayne pisze sie zayn

    OdpowiedzUsuń